9 Ağustos 2009

Far Paleti Yenileme-1






Sevgili Hesionka'nın yazısından sonra ben de ne zamandır makyaj malzemelerime el atayım diyordum. Geri kalır mıyım hiç! Bugün çeviriyle uğraşmamak için sabahtan beri dolanıp duruyordum evin içinde (sanki kaçabilirmişim gibi!). Sonunda nerdeyse tüm farlarımı çekmeceden çıkardım, kırık-dökük-yarım olanları döktüm, karıştırdım, bir sürü şeyler yaptım. Tabii o kadar çok fotoğraf çektim ki, yaptıklarımı birkaç posta bölerek anlatıcam.

Hemen başlıyorum; önce pazardan aldığım çakma L'oreal sedef beyazı farla başladım. Bu farı çok seviyordum ve hep çantamdaydı. Ama tamamen parçalandı. Evde saf alkol olmadığı için limon kolonyası kulandım. Ufaladım, kolonya ile karıştırdım ve macun kıvamına gelince kutusuna tekrar yerleştirdim. Şu anda kurumayı ve denenmeyi bekliyor.
9 Ağustos 2009 Pazar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder