26 Ağustos 2009

Kocaya Doğumgünü Sürprizi




Eşimin uzun süredir istediği SLR fotoğraf makinasını sonunda doğumgününde aldım ona. Çok şaşırdı! Gerçi doğumgünü birkaç gün önceydi ama annemin operasyonu araya girince kutlama ertelendi mecburen.

Hediye paketi evde bulunan krapon kağıdı (adı buydu değil mi?) ve kurdele ile tarafımdan yapıldı. Yanına ekleyeceğim notun da biraz süslü olmasını istedim. Başka bir kurdeleye iki nazar boncuğu geçirdim. Kağıdı rulo yapıp bununla bağladım. Padişah fermanı gibi oldu ;))

Bu arada makinanın modeli Nikon D 60. Yeni bir model değil ama başlangıç için tavsiye edilen modellerden. Benim pek bilgim yoktur, eşim de yeni başlıyor. O yüzden mecburen sorup soruşturarak, internetteki forumlara bakarak karar verdim.

Not: Fotoğrafını çekmek için bile zor aldım makinayı elinden! Sürekli kurcalıyor ve çekimler yapıyor. Bu gidişle ben de hevesleneceğim ;))

26 Ağustos 2009 Çarşamba

12 yorum:

  1. nice yıllara.
    bu çok güzel bir makine.ende istiyorum yaa.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler canım. Sen de alırsın, insan gözünü karartmayagörsün ;))

    YanıtlaSil
  3. nice senelere canım güzel güle kullansın

    YanıtlaSil
  4. süper bir hediye
    ayrıca paket ve ferman çok şık olmuş
    mutluluklar

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel bir doğumgünü hediyesi olmuş. Eşine nice mutlı yıllar... Keşke benim eşimde fotografçılıkla biraz olsun ilgilenseydi, çok güzel bir hobi.. Ayrı bir dünya...

    YanıtlaSil
  6. Stil Direktörü: Çok teşekkürler canım ;)

    Sezgi: Canım sağol güzel sözlerin için...

    Elvan: Valla benimki de yeni yeni başlıyor ama sıkılmaz inşallah. Ona bir de fotoğrafçılık kursu hediye etme planım var ama aramızda kalsın ;p

    YanıtlaSil
  7. ben de nikon d90'lara bakıyorum uzun zamandır ama birazcık tuzlular:)

    YanıtlaSil
  8. Sorma Zeynep, ona ancak bakabildim ben de...

    YanıtlaSil
  9. i want to have this camera too :).

    YanıtlaSil
  10. I hope you can buy one and can take fabulous photos. Thanks a lot ;))

    YanıtlaSil
  11. makine çok güzel, nikon bir kere adı yeter.. modeli gayet iyi benimde bildiğim kadarı ile, başlangıç için gayet iyi..güle güle kullansın!!

    YanıtlaSil
  12. daha güzeli senin olsun canım ;D

    YanıtlaSil