28 Ağustos 2009

Tunik Nihayet!!!





Bu yazımda bahsettiğim ve bitmesi yılan hikayesine dönen tunik nihayet bitti. Biçilmiş halini de ekledim, tam bir önce-sonra durumu oldu! Kumaşım fazla olduğu için kardeşime de dikmiştim. Benimki teğelli bekliyor. Önce kardeşiminkini bitirdim. Bir de sürpriz yaptım ona, adına marka etiketi! (Bu fikir sevgili Sihirli Eller'den aşırmadır!) Simli ve kendinden kabaran bir tekstil boyası ile yaptım. İngiltere'den almıştım, burada da vardır heralde.

Bu arada henüz eline ulaşmadı, önce blogda görmez umarım. Ben de ne sabırsızım ;)

Giyerse kardeşimin üzerindeki halini de eklerim.

Evet, görüşlerinizi alayım ;))
28 Ağustos 2009 Cuma

4 yorum:

  1. Tunik olmuş ve etiket fikri de hoş ama ben sihirli ellerde kaçırmışım bu fikri tekrarladığın için sağ ol. Bu aralar kafamda etiket için fikirler uçuşuyor da. Ney yapsammm diye. Karar alınca yazarım zaten de bu da bir fikir oldu. Çok sağ ol. Haa tunik mi, tartışmaya ne gerek var, süper.

    YanıtlaSil
  2. Beğenmene sevindim canım. Aslında işleri biraz ilerletince ben de Laçin gibi profesyonel bir etiket bastırmayı planlıyorum ama daha oralara çooook var...

    YanıtlaSil
  3. tunik çok güzel olmuş ellerinize sağlık acaba detaylı anlatımı ve ölçüleride yazarmısınız?

    YanıtlaSil
  4. Adsız: Çok teşekkürler. Yapım aşamalarını fotoğraflamadığım için detaylı fotoğraflar koyamıyorum. Ölçüler tamamen Burda dergisinden. Bedenime uygun kalıbı çıkardım sadece. Ama çok kolay bir model gerçekten. Sadece gövde ve yaka bölümlerinden oluşuyor. Kolaylıkla dikebilirsiniz. Sevgiler...

    YanıtlaSil