6 Eylül 2009

Dikiş Makinama Elbise Diktim




Dikiş makinamın kutusundan çıkan plastik bir örtüsü vardı. Üst kısmı yarık olduğu için içi toz doluyordu. Ben de "hep kendime olmaz ki canım!" diyerek benim elim, kolum, herşeyim makinana bir elbise dikmeye giriştim.

Uzun süredir ne yapacağımı bilemediğim uçuk pembe bir tafta kumaşım vardı. Kumaşı makinanın üzerine tutarak kalıp çıkardım. Bitince çok sade geldi tabii. Çok cafcaflı birşey olsun istemedim. Bu yüzden kumaş boyaları ile aynı tonlarda bir mor karışım (fotoğrafta kahverengi çıkmış) elde ettim. Hazır şablonlardan kullanarak da desen yaptım üzerine. Bu hazır şablonlar birçok kırtasiyede var. Asetat ve maket bıçağı ile istediğimiz deseni biz kendimiz de yapabiliriz.

Bu aralar kumaş boyalarına sardım fena halde. Yarına da başka bir çalışma var sırada. Bitince hemen ekleyeceğim.


Herkese iyi pazarlar ;))


6 Eylül 2009 Pazar

10 yorum:

  1. Merhaba canım. Sende çok güzel şeyler dikmişsin. Ben henüz trenchkot dikmeye cesaret edemedim :)
    Yaklaşık bir senedir dikiş makinam var ama kışlık ne dikebileceğimi bilemediğimden :) yaz başından beri oturup bişeyler dikmeye başladım. Deneme yanılma yapıyorum işte bişeyler. sevgiyle...

    YanıtlaSil
  2. offf benim de yapmam lazım hep erteliyorum sen de yapmışsın da olmaz ki canım gözüme sokar gibi ama. Ay hiç canım istemiyo ama benim oyyy yazık bana:( Çok güzel yapmışsın canım benim umarım senden gaza gelip ben de bi tane yaparım artık ayıp olmazsa!

    YanıtlaSil
  3. Bucanni: Canım çok teşekkür ederim ;) Sen de çok güzel şeyler dikmişsin, ellerine sağlık. Ben kış için genelde etek ve elbise dikiyorum. İşyeri genelde sıcak olduğu için kısa kollu veya kolsuz elbiseler dikiyorum, soğuk olursa da hırkayla kullanıyorum. Sen de dene istersen. Sevgiler...

    Suzy'cim: Canım üşenme, erteleme, vazgeçme!! Şaka bir yana penyede çalışmıyorsan kumaş boyamanın hiçbir zorluğu yok canım. Yalnız benim aldığım boyalar çok kötü çıktı (Artdeco marka) aklında bulunsun. Boyayı biraz kaliteli seçmek lazım. Öpüldün... ;x

    YanıtlaSil
  4. Çok cici olmuş, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. dikiş makinesinin kıymetini bilenlere...:)

    YanıtlaSil
  6. Gayetde güzel gidiyor bebek elcağzına sağlık ama süsleeeeee çok çok emi kokoş olsun heheh

    YanıtlaSil
  7. Teşekkürler canım. Şimdilik bu kadar yeter gibi geldi ama bakarsın sonradan taş, boncuk birşeyler ekleyebilirim... ;))

    YanıtlaSil