16 Eylül 2010

Zaman Ne Çabuk Geçiyor/Time Passes Too Fast



Hamilelik ilerledikçe tembelleşiyorum galiba. Uzun süredir memlekette olmanın da etkisiyle rehavete kapıldım iyice. Canım hiçbirşey yapmak istemiyor ve zaman hızla akıyor. Zamanın akışını eşimin Amerika'dan getirdiği bu ilginç saatle takip ediyoruz bu aralar.

As my pregnancy goes ahead, i became more lazy. I don't want to do anything and the time passes quickly. And we follow the time from this clock, which my husband brought from America.


Bu arada 33. haftaya ulaştı hamileliğim. Herşey yolunda gidiyor şükür. Annemin mamalarının da etkisiyle 2 kg daha aldım, toplamda 10 kg etti.

I'm in 33rd week of my pregnancy. With the help of the wonderful food my mum cooks, i gained 2 kg more and it's totally 10.

T-shirt/Tee: Markacı
Tayt/Tights: LCW hamile kolleksiyonu
Babet/Shoes: Centro
Çanta/Bag: Mango


16-09-2010

11 yorum:

  1. Bu saatten ilk arkadaşımda görmüştüm ve çok beğenmiştim :) İlginç ya bir de hepsinin sağlamasını yapmıştım :D Garanticiyim ya :))

    YanıtlaSil
  2. Kuzum benim:)) Hamilelik çok yakıştı sana:) ama böyle kendini salamaca yok,hadi kafanı dağıtacak birşeyler bul kendime:)

    YanıtlaSil
  3. Canım bayağı büyümüş bebişin. Çok tatlı görünüyorsunuz :)
    Bu arada geçen dönem istatistiğe çok kafa yormuş bir öğrenci olarak tırstım ben o saatten :)

    YanıtlaSil
  4. Hamilelikte anne yanında olmak tabiki en güzeli....Ama bence sen annenide yanına alıp yürüyüş yap.Yoksa minik yaramaz geldiğinde koşturmaktan yürüyüşe vakit bulamayabilirsin.Sevgiler....

    YanıtlaSil
  5. saatin gerçekten çok güzelmiş ama ben bluzuna bayıldım keşke istanbulda olsaydım bu aralarda hiç işim çıkmıyor :( canım benim verdiğim boncuk kutularından 1 adette sana göndermek istiyorum bi arkadaşınki geri döndü istermisin ?eğer istersen bi adresini mail atabilirmisin ve hangi şirketle istediğini

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel gözüküyorsun.Umarım bende hamileliğimde o haftalara ulaştığımda senin gibi formda gözükürüm :)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Sound of the Rain: ben de yapayım dedim ama üşendim valla ;p

    pride: merak etme tatlım, ufaktan tekrar başladım bile dikmeye ;)

    Bucanni: beni de hep korkutmuştur istatistik, yazık sana ;(

    minik: artık eve döndüm, annem memlekette. ancak doğuma gelir tekrar. zaten her yaptığımı bebek geldikten sonra yapamam diye düşünerek yapıyorum bu aralar. malum, az kaldı..

    morinek: yuppiiii! mail attım bile canım, harikasın ;D

    Duygu: çok teşekkür ederim ;)

    YanıtlaSil
  8. Saat çok orgınal ve yapılası bır obje :DÇok begendım saatii..

    YanıtlaSil
  9. Sezgi: bence de yapılabilir canım. hatta kara tahta gibi olur, çok şeker ;)

    YanıtlaSil
  10. misafirimiz var yatılı ydışından ancak bakıyorum süper olmuşsun kız haha eski halini bildiğimden pek şirin geldi gözüme bu arada yap bence canım güzel olur

    YanıtlaSil
  11. STİL DİREKTÖRÜ: sen iyi ol da, böyle arada ses versen de olur tatlım ;D

    YanıtlaSil