25 Nisan 2011

Tahtakale Hobi Alışverişim



Uzun süredir incelediğim ve ürün çeşitliliği oldukça fazla olan tahtakalehobi'den ilk alışverişimi yaptım geçen gün. Kapıda ödeme seçeneğiyle aldım. Paketim 2 günde ulaştı. Kumaş boyalarını zaten biliyordum. Suyla çıkan kalem de oldukça başarılı. 

Malum bebekten sonra zamansızlıktan alışveriş için öyle uzun uzun dolaşamıyorum. Hele de hobi malzemeleri alışverişi için çok özlediğim Eminönü şimdilik hayal. Böylece malzeme almak için internette yeni bir seçeneğim oldu.

Haliyle kumaş boyasıyla yapacağım projeler de olacak yakında burada.

25-04-2011

5 yorum:

  1. ben de o kalemden kullanıyorum çok memnunum ama kalın dokuma kumaşlarda pek işe yaraıyor, siteyi kurcaladım birz ama bulamadım. kaç liraya aldın canm o kalemleri??
    şimdiden kolay gelsin canmm

    YanıtlaSil
  2. Ahh ben de tam boyle bir yer ariyodum!!! cok sagolun sizde gormem iyi oldu :)

    YanıtlaSil
  3. MODAVESAİRE: canım "Kalem ve Markerlar" bölümünden "Özel Amaçlı Markerlar" bölümünü aç, orada. 2,5 liraya aldım.

    Nazlı: rica ederim, sevindim ;)

    YanıtlaSil
  4. bende bu siteden alışveriş yapmak isstiyordum kumaş boyalarından alıcam :)
    yeni projelerini bekliyorum dört gözle :D

    YanıtlaSil
  5. ssdesignbutik: işine yaramasına sevindim canım ;D

    YanıtlaSil