23 Haziran 2011

Bugün Çok Mutluyum...


Çünkü;

Çiçeklerim yerlerini sevdiler ve teker teker açmaya başladılar...



Geçen hafta memleketten (Antakya) aldığım bu ipek fularla kendimi şımarttım...


Altınoluk'tan gelen bu harika zeytinyağıyla (memleketiminki kadar güzel olmasa da ;p) nefis bir Mualla pişirdim.


Oğlumla bol bol oyunlar oynadım. Kahkahalarının ve çıkardığı ilk anlamsız kelimelerinin (bab-bab-baaaaa!) tadını çıkardım. Sonra da uyurken izledim uzun uzun. Sağlıklı ve mutlu bir bebek olduğu için, onun yanında olabildiğim için şükrettim sonra da. Bir de görebildiğim bütün güzellikler için...

23-06-2011

4 yorum:

  1. senin bayılacağından emindim zaten kedi manyağı arkadaşım benim ;D

    YanıtlaSil
  2. ya peki bu boyalı saçlara uygulanabiliyomu? ben,m kuaförüm boyalı saça olmaz demişti... çok güzel olmuşşş
    ayşe k.

    YanıtlaSil
  3. Ayşe K: saça bakım yaptığı için tam tersine boyalı-röfleli saçlara çok iyi geliyor. benim saçlarım boyalı, yaptırdıktan sonra da boyadım, bir sorun olmadı. teşekkür ederim bu arada..

    YanıtlaSil