18 Eylül 2011

Emzik Kordonu Yapalım Mı?

Bebeklerin emzikleri sürekli yere düşer, kirlenir, kaybolur malum. Hele de benim oğlum gibi bir türlü emzik tutmayan bebeklerinki daha da sık düşer (11. ayında uyurken 5 dk emzik tutmaya zor alıştı!). Özetle, emzik zinciri ya da kordonu kullanmadan olmuyor. Bana kordonlar zincirlerden daha kullanışlı geliyor, emziği kutusuna koymak da sorun olmuyor böylece. Daha önce mycey'in emzik kordonunu kullanıyordum. Tatilde kaybedince aynısından yaptım oğluma.

İşte gerekli malzemeler;


Bir adet pantolon askısı. Kıskaçlarından birine ihtiyacımız olacak. 


Şerit şeklinde hazırlanmış koton kumaş (Ben hazır koton biye kullandım). Ve ince bir kurdele.


 Parçaları birleştiriyoruuuuuz...., Aaaaaa! Bitti bile!

Kordonun ucundaki kurdeleyi emziğin sapından düğüm olacak şekilde geçiriyoruz. Tabii güvenlik açısından kordonun boyunu fazla uzun tutmamak lazım. Ben hazırları ölçü olarak aldım, 20 cm yaptım. 

Şimdi her renginden yapmak istiyorum!

10 yorum:

  1. guzel olmus umarimc satisa cikarmasin (:

    nede olsa herkes bloglarda bisiylerini satiyor

    YanıtlaSil
  2. Evet bizim oğlanda habire düşürürdü. EMzik yıkanırdı :) Çok hoş olmuş. Mavide ayrı bir yakışacak bebişe :)

    YanıtlaSil
  3. :)))) emızk kullanna anneler harıka dımı:)

    YanıtlaSil
  4. harikasın başka bir şey demiyorum=)

    YanıtlaSil
  5. Antigone'cim ne zaman ağzında emzik olan bir bebek görsem aman yere düşecek tekrar onu alıp ağzına götürecek diye korkarım, ne güzel bir şey yapmışsın hem çok şık (erkek bebişe göre mavi süper olmuş) hem de pratik ellerine sağlık canım :)


    Armani Glamour Tote Bag giveaway’imize katılmak isterseniz tık tık:
    BeTwin Us
    ;)

    YanıtlaSil
  6. Nilgün Komar: sağol tatlım ;))

    Ferhat Bayram: şimdilik kendi zevkim ve kullanımım için üretiyorum, satış yapmayı düşünmüyorum. ama satış yapmanın nesi kötü anlamadım?

    suhuba: aslında benim aklımda daha canlı renkler vardı ama, hazır biye tek bu renkte vardı, hazırlamaya da üşendim. beğenmene sevindim canım ;)

    Kokoss kelebek: ;))

    YAŞAMSAL GANİMETLER: çok teşekkür ederim ;D

    Be Twin Us: sokakta yere düşmediği sürece ben pek takılmam hijyen olayına. evde sürekli yerlerde gezer emziği. malum pek arası yok ya ;p. zaten dışarda kullanmak için çok mantıklı. beğenmene sevindim ;D

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel olmuş, ellerine sağlık canım :) Hadi, diğer renkleri de gelsin :)) Bir gün ihtiyacım olursa bu fikirlerden faydalanacağım *-*

    YanıtlaSil
  8. emzik enfeksiyon kaynağıdır,bisürü zararı var ,kullanmayın

    YanıtlaSil
  9. Demet: canım geç cevaplıyorum, özür. ilk fırsatta diğer renkler de gelecek. ama şimdi bir süre kendime bişeyler yapasım var ;p

    esin: sanırım sizin çocuğunuz yok. olsaydı yararlarını da bilirdiniz. hem zaten emekleyen ve yerde bulduğu herşeyi ağzına koyan bir çocuğun emzikten gelen fazladan birkaç mikroba direnci oluşmuştur. arıca emziğin diğer tüm malzemeleri gibi sık sık kaynatıldığını da belirteyim.

    YanıtlaSil