21 Ekim 2014

Scuba Kalem Etek / Scuba Pencil Skirt


Burada cuma pazarında bulduğum bu harika desenli scuba kumaş ancak bir etek olacak kadardı. Biraz fazla olsa kesinlikle bir kalem elbise dikerdim bundan. 

I found this scuba fabric from our local bazaar. It was a small piece, so i made a pencil skirt.


Kalıp yine her zamanki kalem etek kalıbım. Önden ve arkadan ikişer pensli, kemerli bir model. Bu kalıbı genelde kemersiz ve astarsız, pratik dikişlerim için kullanırdım. Ama bu kez astarlı, gizli fermuarlı ve kemerli bir model çalıştım. Baya da özendim açıkçası.

I used my "every time" pattern which i don't remember where is it from. It has two darts on the front and back, and a belt. Usually i use this pattern without making a belt or lining. But i tried hard this time, made both belt and lining.


Sabah Yaman'ı kreşe bıraktıktan sonra, kreşin hemen önündeki sahile indik fotoğraf çekimi için. Yeni makinamı da kullanıma açmış oldum böylece. İnstagram'dan takip edenler görmüştür, görmeyenler için yeni makinam uzun zamandır istediğim Canon d650-Tamron 17-50 f2.8 ikilisi. Çok çok memnunum, bir ara onunla ilgili de yazarım merak eden olursa.

After taking our son to the kindergarten, we walked to the beach for a few photos. And these ones are from my new camera Canon Rebel T4i-Tamron 17-50 f2.8. It's a great camera!


Kombinin geri kalanı eskilerden; hırka Mango, t-shirt Stamina, kolye Yargıcı, ayakkabı Hotiç, trençkot Only, çanta Mudo.


Bu güzellik de blogger buluşmamızdan, sevgili Serra'nın hediyesi. Tekrar çok teşekkür ederim canım :))

And thanks a lot again to my friend Serra for this beauty :))

DİPNOT: Bu eteğin dikimini adım adım, çok detaylı bir şekilde fotoğrafladım. Çok pratik bir astarlı etek dikişi yazısı geliyor, beklemede kalın!

A very detailed lined skirt tutorial is coming, stay tuned!

14 yorum:

  1. sayfayı tam açmadan ilk sırada görünen fotoğrafı katologdan ekledin sanmıştım. açınca ise hayran kaldım. güzel bir çalışma olmuş. etek de çok güzel ayrıca..
    http://yasemininnotdefterinden.blogspot.com.tr beklerim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Yasemin, çok zarifsin ;))

      Sil
  2. eline sağlık canım.. şık bir etek ve güzel bir kombin olmuş.. sevgiler.. ♥

    YanıtlaSil
  3. Wonderful skirt, love the colour and pattern!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    YanıtlaSil
  4. waaawwww kumaş çok güzelmiş gerçekten. çok yakışmış canım eline sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de çok severek diktim canım, teşekkür ederim :))

      Sil
  5. Ya bayılıyorum scuba kumaşlara çok kullanışlı ama İzmirde parça kumaş kıtlığı var nedense... eteğin ve kombinin çook güzel olmuş! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bak sen söyleyince düşündüm de İzmir'de hiç parça kumaşçı bilmiyorum gerçekten. orada yaşamadım ama çok gidip geldim. mutlaka vardır biryerlerde ama büyük şehir işte, arayıp bulmak lazım di mi? çok teşekkür ederim bu arada ;))

      Sil
  6. Dikiş dikebilenlere büyük saygım var, ben basit bir kırlent için bile makinaya yaklaşmaya çekinirken senin gibi becerisi olanlara bayılıyorum :) ellerin dert görmesin, çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Ahu'cum ama biz de senin yaptığın güzelliklere bakıyoruz hayran hayran. sevgiler..

      Sil
  7. Ne güzel anlatmışsın,hiç dikiş bilmeyen biri bile bu tariften etek dikebilir,ayrıca kombin de çok güzel olmuş,iyi günlerde giy.Sevgiler :))

    YanıtlaSil