5 Aralık 2014

Turuncu Kazak / Orange Sweater


Geçen ay birkaç günlüğüne bir toplantı bahanesiyle eşimin ailesinin yaşadığı Konya'daydık. Her şehir dışı gezisinde olduğu gibi yine kumaşçılar kolaçan edildi, Bursa Kumaş Pazarı'na da uğrandı tabii. Hatta benim aldığım trikolardan gaza gelen görümcem bile yıllardır dikiş dikmediği halde aldı kendine birşeyler. Yine alamadıklarımızda aklımız kaldı, dolaplar dolu diye diye eve döndük.

I was in Konya last month for a few days. Both for a meeting and for family visit. We went to a fabric shop with my husband's sister and bought really gourgeus knits.


Aldığım trikolardan biri pratik bir dikimle bir kazağa dönüştü hemen. Kalıbını sevdiğim bir kazağımı kumaşın üzerine koyup biçtim. Kolları düşük kol biçip, kolevlerini düz yaptım.  

I sewed a simple sweater from one of the knits. I used one of my sweaters as a pattern. I took the armholes a bit lower and cut flat.


Yakayı ve etek ucunu kendi kumaşından bant geçirerek, kolları da çift iğneyle bitirdim. Hergün giyebileceğim rahat bir kazağım daha oldu böylece.

I used bands made from the same fabric for the neck and hemming. Also used double needle for the sleeves. Now i have a new everyday sweater!

16 yorum:

  1. yaaa bu nasıl muntazam bir dikiştir çok pis kıskanıyorum

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel renkler! Harika olmuş:)

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık çok güzel olmuş...:)))

    YanıtlaSil
  4. Pratik olan herşeyi daha bir seviyorum :) Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla ben de ne yalan söyleyeyim. hele bu aralar daha da fazla :)

      Sil
  5. Ohh çok güzel, çok rahat bir kazak olmuş. Güle güle giyin

    YanıtlaSil
  6. Çok beğendim kusursuz görünüyor elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel olmuş, ellerine sağlık. Diğer kumaşları da merakla bekliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. diktikçe yayınlarım, teşekkür ederim ;))

      Sil
  8. Yakada biye geçirme işinde son nokta bu sanırım.ne kadar düzgün,hazır alınmış gibi(maşallah diyorum)harikasın,ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, şımarıyorum ama ;D

      Sil