16 Aralık 2015

Orta Avrupa Gezimiz 4 - Viyana


Ve Orta Avrupa gezimizin son durağı Viyana; gecesi ayrı, gündüzü ayrı güzel, sanatın, tarihin ve ihtişamın şehri...

Yine az laf, çok fotoğraf...




Viyana'da tek bir yer görmeye fırsatım olsa, bu kesinlikle Belvedere olurdu. Şahsen benim Viyana'ya gitme amacım kendisi. Çok şükür dünya gözüyle hayranı olduğum Klimt'in resimlerini (ve tabii yüzlerce harika resim) görebildim. Gerçekten çok büyük ve etkileyici bir müze. Sanattan anlıyorum falan sanmayın. Ama giderseniz görmeden dönmeyin, çok dua edersiniz bana sonra ;D



Nihayet tamamlamayı başarabildiğim bir gezi yazısının sonuna gelmiş bulunmaktayız. Gezi yazısına benzemedi farkındayım ama yine de inceden gurur duyuyorum kendimle!

Güzel geçsin gününüz...

10 yorum:

  1. Viyana burnumun dibinde duruyor. Daha bi gitmek kısmet olmadı :( Fotograflar çok güzelmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah en kısa zamanda gidebilirsiniz. Viyana mutlaka görülmeli gerçekten :))

      Sil
  2. Ne gezdin be çakıl taşı,hayır gezdin de ne oldu :))) Ohh,sefanız olsun,aşkınız artsın,Allah nazardan korusun,bir daha nasip olsun,darısı da gitmek isteyip de gidemeyenlerin başına olsun....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun, darısı başına olsun ;DD

      Sil
  3. Viyana'yı görmeyi o kadar çok istiyorum ki , en kısa zamanda buluşup Viyana'yı dinlemeliyim senden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk buluşmamızda fotoğraflar eşliğinde anlatırım tatlım ;))

      Sil
  4. Çok iyi çok güzel yermiş Viyana :)

    YanıtlaSil
  5. Blogunuzu takipteyim blogumada beklerim

    YanıtlaSil