8 Haziran 2016

Yeşil, Beyaz, Fiyonk


Bir önceki yazımda bahsettiğim gibi sırada yine bir bluz projesi var. Eskiden yaz demek sadece elbise-sandalet demekti benim için. Bu yıl çeşit çeşit süslü bluzlar moda olduğundan mı, havalar hala serin gittiğinden mi bilmem bluzlara sardım daha çok. 

Bu bluzu da aylar öncesinde Cuma pazarından aldığım bir şifon kumaşla diktim. Çok güzel bir dökümü var ve iç göstermiyor.


Kalıp olarak elimdeki göğüs pensli sade bir bluz kalıbını kullandım. Kalıpta yaptığım değişikliklere gelince; ön kısmı iki parça halinde biçtim. Ön-ortadaki dikişi yakaya 8 cm kala bitirdim. Böylece fotoğrafta pek belli olmasa da göğüs kısmında bir yırtmaç oluştu. Yakaya geçirdiğim biyeyi uzattım ve önde fiyonk yaparak bağladım. 

Fotoğraf bu sabah işe giderken çekildi. Hava hala hafiften serin ve bolca rüzgarlı olduğu için şimdilik jean pantolonla kombinledim. Ama ilerleyen günlerde kalem eteklerimin yakın arkadaşı olacağına şüphem yok.

Şimdilik benden bu kadar. Hepinize bol dikişli günler ve huzurlu bir Ramazan ayı diliyorum. Sevgiler...

12 yorum:

  1. Can'ım arkadaşım yine herzamanki gibi tertemiz, yine doktor doktor giyinmişsin. Bluzuna kombinine bayıldım. Ellerin dert görmesin güzel günlerde giy.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim, güzel bakan gözlerin sayesinde öyle görüyorsun. Çok teşekkür ederim :))

      Sil
  2. Cok chic gorunuyor. Evet ondeki yirtmac belli olmuyor baglar uzerini kapatmis:)) Guzel gunlerde kullanin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de atlet giydiğim için belli olmuyor ;DD Çok teşekkür ederim :))

      Sil
  3. Çok güzel olmuş elinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. Çokkk güzell olmuş güzell günlerde giyinin sizede hayırlı ramazanlar.

    YanıtlaSil
  5. Çıtı pıtıi sevimli bir bluz olmuş ve size de çok yakışmış, güle güle giyin...

    YanıtlaSil
  6. İşte dikiş diken insanın en sevdiği iltifat!!! Çok teşekkür ederim ;DD

    YanıtlaSil