29 Temmuz 2009

Siyah Puantiyeli Etek






Yine eski diktiklerimden, yine etek. Bir gün bir arkadaşım "senin ne kadar çok eteğin var, hepsini giyebiliyor musun?" diye sormuştu. Aslında haklıydı da. Gerçekten her mevsim için giyebileceğimden çok fazla eteğim var. Önceden daha çok alıyordum ama şimdi çoğunu dikiyorum (vay beee!).

Bu da ilk diktiklerimden, basit bir çan etek kalıbı. İnce de bir kemeri var. Yandan fermuarlı, astarlı. Aslında kumaşın üzerinde minicik beyaz noktacıklar var, pek puantiye sayılmaz ama ne diyeceğimi bilemedim işte. Kalın bir kumaş olduğu için genelde kışın balıkçı yaka kazak veya gömleklerle giyiyorum ve bu eteğimi de diğerleri gibi çoook seviyorum.

Tatil dönüşü kombinler eklemeye çalışacağım. Malum burada kombinler şort-atlet ve bikini-pareo ikililerinden ibaret.

Herkese sevgiler...
29 Temmuz 2009 Çarşamba

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder