29 Ağustos 2009

Ekonomik Makyaj Tüyoları



Ben de hemen herkes gibi uzun süre mucize vaad eden pahalı markalara maaşımı yatırdım. Ama zaman içinde fiyat ve kalitenin her zaman doğru orantılı olmadığını öğrendim. Zaten insan bir ürüne o kadar para verince gerçekten de mucize bekliyor. Kafamıza kazınmış olan "iyi olan pahalıdır" tabusunu bir kenara bıraktım. Artık önyargısız bir şekilde bıkmadan farklı ürünler deniyorum. Kullananların tavsiyelerine kulak veriyorum. Ve inanın çok iyi ürünler keşfettim ve hepsini zevkle kullanıyorum.

Bu iki ürün son birkaç yılda keşfettiğim en başarılı ürünler diyebilirim.

Rimel geçtiğimiz kış ben İngiltere'deyken piyasaya çıkmıştı ve ordaki prestijli pek çok derginin editöründen çuval dolusu övgü almıştı. Maybelline Colossal Volum Express. Ben de hemen aldım tabii. Gerçekten çok çok iyi. Hatta arkadaşımla birlikte Diorshow'la karşılaştırdık ve kesinlikle daha dolgun gösteriyor. Sanırım fiyatı 13 TL civarı. Eksisi, çabuk kuruyor olması.

Bir de sevgili
Pride'ın tavsiyesi olan Nivea Nanodefinition var. O da denenecekler listesinde..

Allığı tesadüfen denemek için almıştım. Golden Rose. Sırf çantamda taşıyabileyim diye. Ama duruşu çok doğal ve diğer bronzlaştırıcılar gibi yüze karanlık bir ifade vermiyor. Fiyatı yine 13 civarı sanırım. Benimkinin rengi 04. Eksisi, çok kalıcı olmaması.

Umarım önerilerim işe yarar kızlar. Hepiniz öpüldünüz ;x


29 Ağustos 2009 Cumartesi

5 yorum:

  1. yaşasınnnn yorum yazabiliyorumsana ama mozilladan.
    sanırım buna alışmam gerekiyor yoksa explorerden yorum yazamıyorum sana.
    bende yıllardır turbo express kullanıyorum .bittiği zaman ilk işim bunu almak olucak.

    YanıtlaSil
  2. bende 2 ürünü kullanıyorum
    ve sana şiddetle katılıyorum
    2sinden de çok memnunum:)))

    YanıtlaSil
  3. Sihirli Eller: Tekrar yorum yazabiliyor olmana sevindim canım. Ben de uzun süre turbo express kullandım. Emin ol değiştirdiğine pişmen olmayacaksın. Öpüldün ;x

    Sezgi: Heyoooo, teşekkürler desteğin için!

    YanıtlaSil
  4. her iki ürünüde kullanıyorum hele rimel süper. ben şimdi allık olarak she nin hem pembelik hemde parlık veren bir ürününü tesadüfen keşfettim hemde 10 mu 12 mi tl di.

    Şenay

    YanıtlaSil
  5. ben de pembe allık arıyordum, süper oldu. teşekkürler ;)

    YanıtlaSil