3 Ağustos 2009

Kombin Günlüğüm '09-4


Bu akşam İKEA'ya gittik arkadaşımla. Ben de bunu fırsat bilip dün keşfettiğim Markacı isimli mağazadan (Güngören Kale Center'ın tam karşısında) kaptığım t-shirtlerden birini giydim. 42 beden olduğu halde "olsun, ben bunu bol tunik olarak giyerim" diyerek son kalanı da ben aldım. Hem de 10 TL'ye! (çok kötüyüm hıhahaaa!). Markası New Look, İngiltere'de çoğu ürününe ağzımın suyu akarak baktığım ama valize sığdıramadığım marka. Gerisi çok eski ama çok rahatlar.

Bugünlük böyle, sevgiler...


T-shirt:New Look (Markacı)
Kapri:Koton
Terlik:Nine West
Kemer:Mango
Çanta:İngiltere'den






3 Ağustos 2009 Pazartesi

6 yorum:

  1. cnm tshirte bayııldım güle güle giiy:)

    YanıtlaSil
  2. Bayıldım kuzum ya bzie çok uzak Suadiye nere ora nere, alsana bana da bundan sana zahmet varsa tabii

    YanıtlaSil
  3. Canımcım, bu aldığım son kalmıştı, hatta 42 bden!! Ama senin için yine bakıcam, varsa alıcam. Söz! ;D

    YanıtlaSil
  4. süpeeer t-shirt.fiyatını okuyunca ağzım açık kaldı.valla harika bir alışveriş olmuş. sana da çok yakışmış.güle güle giy canım.

    YanıtlaSil