5 Eylül 2009

Acil Durumlarda Pratik Yemek


Bu yemek benim zamanım az olduğunda yaptığım kurtarıcı yemeğim. İçinde kuşbaşı et, mantar ve krema var. Adını bilmiyorum, bir arkadaşımdan öğrenmiştim.

Önce eti tencereye koydum, hiçbirşey eklemedim. Kapağı kapalı bir şekilde, çok kısık ateşte pişirdim. Sonra mantarı ekleyip biraz pişirdim. En son da kremayı (süt kreması, tüm marketlerde bulunuyor) ekledim ve biraz kaynattım, suyunun azalması için. Tuz ve baharat (tercihen karabiber) da ekliyoruz. Hepsi bu kadar.

Bu arada benim mutfakla pek aram yoktur. Bu yüzden bu okuduğunuz ilk ve son yemek postu olabilir ;)))



5 eylül 2009 Cumartesi




4 yorum:

  1. :) Ellerine sağlık canımcım. Ben de pek sevmem yemek yapmayı ama bu kolay görünüyor denemek lazım:)

    YanıtlaSil
  2. Mutlaka dene canım, gerçekten hayat kurtarıyor ;)) Teşekkürler bu arada ;s

    YanıtlaSil
  3. ben mantarı tek başına tüketmekten çok et veya tavuk yada kaşar peyniriyle yemeyi daha çok seviyorum.tadını tahmin edebiliyorum ekmek batırılmanı ona mutlaka.
    ellerine sağlık afiyetler olsun.

    YanıtlaSil
  4. Haklısın canım, ekmek banınca bir harika oluyor. Hele de kremasını biraz fazla koyunca. Mmmmmmm! Bir de eşim mantarı (büyük olanlarından) sapını çıkarıp oyuk kısmına tereyağı ve kaşar koyarak fırında yapıyor. Ara sıcak olarak şahane oluyor. Denemediysen denemelisin mutlaka. Bir ara yapınca koyarım fotoğrafını.
    Öpüldün... ;x

    YanıtlaSil