28 Eylül 2009

Yeni Ceketle İlk Kombin


Yeni ceketimi hemen bugün işe giydim hevesle. Bu kombinle de yaza resmen veda etmiş oldum. Bu arada ayakkabılarım o kadar eski ki ne zaman aldım hatırlamıyorum. Bakırköy Hayri'den almıştım. Aslında iki tonda pembe renkteydi. Ama eskiyip, burunları aşınınca siyaha boyattım. Yepyeni siyah ayakkabılarım oldu. Aklımı seveyim ;D

Bluz: Journey
Ceket: Yenileme
Şal: İngiltere'den
Jean: Pull and Bear
Çanta: Bakırköy'de bir çantacı
Ayakkabı: Hayri


28 Eylül 2009 Pazartesi

7 yorum:

  1. Şal sezonu açıldı desene dur çıkarayım bende şalları iyi anımsattın canım

    YanıtlaSil
  2. Canım çok cici olmuşsun :D Ayakkabını boyatman da çok akıllıca, resmen yepyeni bir ayakkabı olmuş. Ziyanlıktan hiç hoşlanmayan biri olarak bu şekilde yapılan değerlendirmelere bayılıyorum! Aklına sağlık şekercim.

    Ben de bugün hırka giydim, merhaba uzun kollular, hoşgeldin sonbahar. mif :(

    YanıtlaSil
  3. Stil Direktörü: Sorma canım yaa, benim de şallarla baharlık ceketler ortada onlarla idare ediyorum. Uzun kolluları çıkarma konusunda acayip bi direncim var hala ;p

    Hesionka: Çok teşekkürler tatlım. Sanırım yaz bitiyor diye hep beraber yastayız :((

    YanıtlaSil
  4. harika olmuş ceket :)))
    ıyı fikir bir kaç düğme ile ne hale gelmişş

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkürler canım ;))

    YanıtlaSil
  6. maşşalah maşallah maşalllah sanaa

    YanıtlaSil