8 Ekim 2009

Acemi Kursiyerin Karalamaları








Evet arkadaşlar, bugün itibariyle kursa başlamış bulunuyorum. Hepimize hayırlı uğurlu olsun!!! (alkış efekti;p) Bunlar da ilk karalamalardan örnekler. Kendimi ilkokula yeni başlamış gibi hissettim, çizgiler, spiraller.... Bir de şu nokta çalışmaları öldürdü resmen. Ne zor şeymiş yahu!
Kursla ilgili izlenimlerimi merak edenler için; şimdilik gayet iyi görünüyor, oldukça profesyonel çalışıyorlar diyebilirim.

Fotoğraflar çok iyi değil kusura bakmayın. Beyaz kağıtta patladı flaş.

Bu haftaki dersler bitti. Gelişmelerden haberdar edeceğim.

Öptüm şekerler ;x


8 Ekim 2009 Perşembe

9 yorum:

  1. çok sevindim.kursa başlayamasam da seninle tanışmak için gelmek istiyorum bir gün

    YanıtlaSil
  2. çok sağol tatlım. gel tabii, hatta bi de pazar organizasyonu yapalım ayrıca ;D

    YanıtlaSil
  3. merhaba, hangi kursa gittiğinizi merak ettim, sakıncası yoksa öğrenebilir miyim? ben de kurs arıyorum da...teşekkürler şimdiden

    YanıtlaSil
  4. merhaba, ben Bakırköy İSMEK'e gidiyorum. Özel kursları karşılayamayacağım için. sana da kolay gelsin ..

    YanıtlaSil
  5. bence gayet başarılı..ilk fotoyu görünce 1. sınıftaki çizgi çalışması geldi aklıma :)

    YanıtlaSil
  6. aynen canım, bir parmak kaldırmamız eksikti! bu arada beğenmene sevindim, çok sağol..

    YanıtlaSil
  7. bende resimlerim benim eskiden yaptıklarımı:P bir adreste vereyim ordanda calışmalır izleyebilrisin ,bu çizimler o kadar işine yarayacak ki..

    YanıtlaSil
  8. http://nickivan-hellemond-0109.blogspot.com/search?updated-max=2009-03-16T19%3A04%3A00-07%3A00&max-results=7 bu adreste de degşik çizimler var ,yaptıkça insanın ufku açılıyor ,kolay gelsin ...

    YanıtlaSil
  9. çok teşekkür ederim canım, gerçekten harika çizimler var burda!!!

    YanıtlaSil