11 Ekim 2009

Ottoman



2-3 yıl kadar önce bir eczanede Mavala'nın ojelerine bakarken bu ufak boylu seriyi gördüm. Ojelere şehir ve ülke isimleri vermişlerdi. Ben Ottoman (Osmanlı) isimli olanı aldım. İstanbul sedef beyazı, Paris şeker pembesiydi. Her ne kadar Osmanlı'ya kan kırmızısının yakıştırılmasından hoşlanmadıysam da, renk harika olduğu için dayanamadım.

Ve bu kadar zamanda kurumadı, kıvamı değişmedi ve de tırnaktan kolay kolay soyulmuyor. Her sürdüğümde "bu ojenin markası ne?" sorularına maruz kalıyorum. Eeee, arada sırada kendimize ufak ödüllerle kıyak yapmak lazım di mi?

Keyifli pazarlar şekerler ;p


11 Ekim 2009 Pazar

3 yorum:

  1. rengi cidden güzelmiş. Ben de mavalayı çok seviyorum.

    YanıtlaSil
  2. evet gerçekten uzun süre dayanıyor ve tırnakta ilk sürüldüğü renk ve parlaklıkla uzun süre kalabiliyor.gülegüle kullan canım.
    o oje bende olsaydı bugüne dek çoktaaaan biterdi:)))

    YanıtlaSil
  3. Elvan: teşekkürler canım ;))

    Kapkara Camdan Kelebek: sağol tatlım. valla o kadar çok benzer renkte ojem var ki hiçbiri bitmiyor bir türlü!

    YanıtlaSil