4 Aralık 2009

Gözler ve Dudaklar



Şarkı sözü gibim oldu ;D

Geçen haftanın çalışmaları bunlar. Gözler bel bel bakıyor farkındayım ama çok sıkıldım aceleyle çizdim n'apiim! "Hani bu haftanınkiler?" diye soranlara bayram tatilini uzattığımı ve halen memlekette keyif yapmakta olduğumu gururla söyliiim... Yani sadece blogumu değil kursu da salladım bu aralar. Minnoş yeğenime doymaya çalışıyorum.

Ama boş duruyorum sanmayın, burda da yapıyorum ufak-tefek bişeyler.

Neler mi?

Az sonra.....




4 Aralık 2009 Cuma

7 yorum:

  1. Hehehe en soldaki sütunda üstten 6. küçük emrah bakışı atmış:)) Ama güzel çiziyosun, devam et!!

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler canım. bu arada dediğin resim hakkaten küçük emrah bakışı olmuş ;D

    YanıtlaSil
  3. Süper gidiyorsun tatlım.. durmak yok :)

    YanıtlaSil
  4. Hocam aştın sen ha aynen devam

    YanıtlaSil