20 Aralık 2009

Prova Bir Ki!





Dün pazardan aldığım kürkle manto dikeceğim demiştim ya, dün hemen biçtim kumaşı. Bugün de dikmeye başladım. Sağolsun Pakize'cim de üşenmedi giydi sizin için ;p


Şimdilik sadece teğelledim. Çünkü model 38 bedenden başlıyor ve ne kadar daraltacağıma karar vermek için üzerimde teğelli halini görmem gerekiyordu. Çok bol gelmedi neyse ki. Sadece yanlardan biraz daralacak ve modelde aşağıya doğru genişleyen ve kısa olan kollar dar ve uzun olacak. Çok çalışıp bu hafta içi bitirmek istiyorum.


Model Burda Eylül 2007 sayısından. Aslında modelin orjinalinde aklım kalmadı değil. Neyse belki gelecek kış bi tane de leopar yaparım ;D




20 Aralık 2009 Pazar

28 yorum:

  1. Cok güzel görünüyor canım, emeğine sağlık valla, güle güle kullan

    YanıtlaSil
  2. super görünüyo.bitince harika olcak bence.leopar kumaş bulursan bi tanede öyle yaparsın canım.bu yıl çok moda.

    YanıtlaSil
  3. harikaaa.bitmiş hali nasıl güzel olacak kimbilir..

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuş,kumaşında güzelmiş güle güle giy :)

    YanıtlaSil
  5. canım bu cok harika bir kumaş ben bunun peluş tipi olanlarından giyiyordum kış bana uğramadı inan bunu giymek çookk güzelllllllllll:)

    YanıtlaSil
  6. Ben böyle kürk leopar arayıp durmaktayım, ama maalesef yok :((
    Bu arada seninki eminim çok daha kullanışlı olacak, çok güzel görünüyor...

    YanıtlaSil
  7. çoğu bitmiş azı kalmış:) harika görünüyor şimdiden güle güle kullan.
    maşallah diyelim de nazar değmesin bu yeteneğine.

    YanıtlaSil
  8. Sümbül Zerafeti: çok teşekkürler canım.

    cingifilli: sağol canım. bu bitsin de..

    Leyya: ben de çok merak ediyorum canım..

    kunupa: çok sağol ;D

    YanıtlaSil
  9. Diktin bitti sandım, gözlerim yerinden pörtledi! Rengi çok hoşmuş, kotla spor elbisyle klasik görünecek şekilde. Güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  10. Esraca: ben de tüylü peluş alıcaktım. dokuları çok kalındı. bir tezgahta beğendim bir tane, sonra teyzenin biri gelip: "metresi ne kadarmış, ben banyoya paspas yapıcam bunla" demez mi! hemen başka tezgaha tabii ;D

    Laçin: evet canım, yok leopar ;(

    stuven: çok sağol tatlım..

    Aslı: Ha ha ha haaa! İlahi, sen çok yaşa! Gözlerin mi pörtledi ;D

    YanıtlaSil
  11. gerçekten çok hızlısın, maşallah... :) cumartesi kumaşı aldın, pazar günü provayı bile yaptın. bravo! ben çok yavaş hissettim kendimi. :( güzel günlerinde giy mantonu. modeli de gayet sadeymiş, dikimi kolay olsa gerek, çok beğendim. ;)

    YanıtlaSil
  12. çok hoş olacak hızına hayranım. bir de 38 bedeni daraltmak mı dedin kıskandım şimdi :)))

    YanıtlaSil
  13. süpeeerrrr ...kürk çok moda zaten ama leoparın yeri başka canım leoparıda dikersen sana antigone banu deriz artık ve banu alkanı sevgiyle anarız :))

    YanıtlaSil
  14. Teğelli de olsa çok güzel görünüyor. Merakımı kursağımda bırakmadığın için sağ ol arkadaşım. Bitmişini gönlünce giyesin inşşşalllah..... Süper tatlı bir rengi var yalnız canım viena kahvesi istedi birden. Böyle üstünde bu renk kremamsı bir köpük olur kendisinin bir de hain gibi tarçın atarlar üstüne. Oh oh oh, bi kürk insanın bu kadar karnına hitab etmemeli yaa...:)Ben gidiyorum kahve içmeye artık sen de sorunsuz bitirisin inşallah kuşum. Hadi öpüldün.

    YanıtlaSil
  15. Ay bayıldım ben bunaaaaaa:) Ellerine sağlık. Acaba benim yelek diktiğim leopar kumaşla olmazmı ki bu??? İnternette deli gibi burdanın bu sayısını aramaya başladım bile:)

    YanıtlaSil
  16. Vay be! Supersin! Bence seninkinin rengi daha guzel bile olmus leopardan!

    YanıtlaSil
  17. ayyy model de harika, senin diktiğin de harika..
    hem seninki daha kullanıslı olur hım?;)

    YanıtlaSil
  18. fosette: çok teşekkürler ;D

    serap: sorma canım, çok uğraştırıyor daraltma işi..

    Bahar YORGUN: valla bu aralar çok dolaşasım var Banu Alkan modunda ;))

    Moda(e)ratör: çok sağol ;D

    Suzy: sağolasın kahve manyağı arkadaşım benim. afiyet olsun sana ;D

    Pride: bence çok güzel olur o kumaşla. ama başka bir model bak istersen, çünkü bu model 38'den başlıyor. çok yordu beni daraltırken. bizim gibi çubuk makarnalara göre değil pek ;p

    Ully: sağol canım ama leoparın havası bi başka yine de..

    Rumeysa: Teşekkürler. Ben de daha kullanışlı olur diye bu rengi seçtim.

    YanıtlaSil
  19. çooooooook beğendim kürk kumaşlada harika olmuş

    YanıtlaSil
  20. Bitmiş halinide merak ediyorum.. ayrıca makinem geliyor yarın öğretmen lazım bana :))

    YanıtlaSil
  21. Yürü bebem enfes olacak belli ki sen çok temiz çalışıyorsun artık 2. buluşmada giyersin mucx

    YanıtlaSil
  22. fikir işçisi: sağol canım. modelin kendisi de kürk zaten ;)

    Siu: Eeee, desene çok çalışmamız lazım çoook! Ben çarşamba-perşembe hariç uygunum tatlım. ne zaman istersen geleyim çalışalım. mucx

    STİL DİREKTÖRÜ: Tamam ben hemen bitiriyorum mantoyu, ne zaman buluşuyoruz?

    YanıtlaSil
  23. Bu haliyle bile süper görünüyor. Harika bişi olacak bu :)

    YanıtlaSil
  24. çok teşekkür ederim canım ;D

    YanıtlaSil
  25. Harika olmuşş,şimdi eskimiştir bile belki :)) Benim de beğendiğim bir model .

    YanıtlaSil