31 Mayıs 2010

Yelda'dan Güzellikler


Şahsen de tanıma şansı bulduğum canım arkadaşım Yelda'cım bana bütün günüme neşe katan bir güzellik yaptı bugün.



Ben ondan sadece bu cicileri almıştım oysa...



Bu şaşkın bakışlı baykuş broşu da hediye göndermiş canım arkadaşım...



O da yetmemiş bebeğimiz için bu şirin çorabı da eklemiş paketine!


Canım benim, çok zarif ve çok düşüncelisin gerçekten. Günümü aydınlattın, tekrar çok teşekkür ederim ;D

Bu arada bebeğimizin ilk hediyesi de senden oldu!

NOT: Bu cicilerden benim de olsun diyorsanız buyrun Yelda'nın Pasajı'na.


31 Mayıs 2010 Pazartesi

2 yorum:

  1. Canım benim
    Benim elim uğurludur bak donanacak bebeğin göreceksin. Herşeyden önemlisi sağlıklı doğup teyzelerinide sevindirmesi. Kendine iyi bak canım
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. sağol canım benim, sen de iyi bak kendine ;D

    YanıtlaSil