25 Aralık 2011

Bebek Battaniyesi ve Beresi


Tam 10 gün olmuş yazı girmeyeli. Bu aralar böyleyim, ne birşeyler yapmak ne de yazmak istiyor canım. Zaten çok yoğun bir dönemdeyim. Bir de salı günü tekrar işe dönüyorum, onun stresi var üzerimde. Başlayınca alışırım nasıl olsa ama zor geliyor işte.

Uzun süredir elim birşeye gitmiyordu. Dün bir arkadaşımın oğlu için bu battaniyeyi ve bereyi diktim.


Bere için Yaman'ın bir beresini kalıp olarak kullandım. Kumaşım havlu-polar arası yumuşak bir kumaş. Bere için polardan astar yaptım. Kulakları da aynı polardan iki kat hazırladım.


Battaniyeyi üzerinden yaklaşık 10'ar cm arayla desenler yönünde yatay çizgiler şeklinde diktim. Böylece kumaş iki kat olduğu halde kullanırken ayrılmıyor ve toplanmıyor. Kenarlarına da düzgün dursun diye kalın bir koton kumaştan biye geçtim.


Ben erkek çocuklarda da canlı renkleri seviyorum, Yaman'ı da mümkün olduğunca renkli giydiriyorum. Sürekli mavi ve gri içimi sıkıyor biraz. Hele de kırmızıya takıntılıyım resmen. Zaten çoğu kıyafeti de kırmızı oğlumun. Böylece arkadaşıma da ucundan bulaştırmış oldum. 

21 yorum:

  1. harika. Çok yaratıcı,çok renkli,çok canlı olmuş. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Kumaşın desenine bayıldım.
    Çok şık olmuş, güle güle kulanılsın..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Bayıldım bunlara. Ellerine sağlık. Renkli havlu kumaş da şahaneymiş!

    YanıtlaSil
  4. Süper olmuş ama sssüpper! Renk konusunda sana katılıyorum, kırmızı hayat verir, aynen devam...

    YanıtlaSil
  5. çok beğendim, renklerini, berenin şeklini, kulaklarını, kumaşınızı:) ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  6. vavvv süper olmuşş bayıldımm hamile kaldığımı öğrendiğim an ilk haber vereceğim kişi oldun:))

    YanıtlaSil
  7. kırmızı bencede erkek cocuklarına cok yakısıyor bu araca berede battanıyede cok guzel olmus ellerınıze saglık

    YanıtlaSil
  8. çok tatlı olmuş yine..bayılıyorum kumaşlarının rengine ve de ortaya çıkan cıvıl cıvıl görüntüye.güle güle giysin inşallah..

    YanıtlaSil
  9. margazit: amacım canlı birşey olmasıydı zaten, çok teşekkür ederim :)

    emelden: beğenmene sevindim :)

    Ololi: ben de böyle bir kumaş bulunca kaçırmadım zaten!

    suzy: üç kuruş fazla olsun di mi şekerim ;p

    YanıtlaSil
  10. ecerce: çok teşekkür ederim :)

    PEMBEBAKTERİ: seve seve :))

    zehra: ben de çok yakıştırıyorum, teşekkür ederim :)

    designbyeda: çok teşekkür ederim canım :))

    YanıtlaSil
  11. Ayyy pek güsel olmuşlaaar. Hatta onu giyen bebeği alsam da bi lokmada yesem. Senin 3 katı sabun 5 lt sıvı sabun işini kahkalar eşliğinde okudum.:)

    vaktin olursa bu linki ziyaret etmeni rica edicem senden. sevgiler

    http://neslinnce.blogspot.com/2011/12/kiyi-kose-kalmis-kitap-vaaarr-miiiii.html

    YanıtlaSil
  12. neslinnce: yazını okudum. şu sıralar tezle boğuşuyorum ama aklımda. zaten sonrasında taşınacağız. söz kitaplarımı ayırıp göndereceğim. haber verdiğin için teşekkür ederim :))

    YanıtlaSil
  13. ay ay yerım ben bunları arkadasın cok sanslıymıssssss gercekten :((

    YanıtlaSil
  14. çok güzel olmuş,çok beğendim.. bende iki aylk hamileyim.. keşke bulabilsem böyle zevkli şeyler.. ellerinize sağlık efendim..

    YanıtlaSil
  15. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  16. harika olmuş canım benim! süperrrrr

    YanıtlaSil
  17. Kokosss kelebek: teşekkürler canım ;D

    Hilkat: sen de dikmeye başla bence bir an önce, ancak yetişir :)

    Neşvünema bulmak: çok çok teşekkür ederim, çok incesiniz :)

    Nilgün Komar: sağol tatlım :D

    YanıtlaSil
  18. çok tatlı olmuş güle güle kullansın

    YanıtlaSil
  19. Ne kadar cici şeyler bunlar,çok güzel gözüküyorlar,bayıldım ikisine de:)
    Ne hamarat hanımlar var Allah'ım dedim.:)
    41 milyon kere maşAllah..
    Aynı koşturmacadan ben de muzdaribim,sağlık olsun deyip devam ediyorum..:)

    YanıtlaSil
  20. Bahar YORGUN: teşekkürler canım :))

    ZEL: aynen, sağlık olsun gerisi halloluyor bir şekilde. iltifatlar için de ayrıca teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  21. oooo harika... elinize sağlık mükemmel görünüyor

    YanıtlaSil