11 Nisan 2012

Dantel Elbise Bitti

Geçenlerde bitmemiş haliyle yayınladığım elbisem bitti sonunda. Aslında neredeyse bir haftadır fotoğraflanmayı bekliyor. Ya akşam eve geldiğimizde güneşi kaçırıyoruz, ya da hava kapalı oluyor. 
Model oldukça sade, elimdeki dümdüz bir kalıpla diktim. Hem dantel hem astar esnek olduğu için göğüs pensine bile gerek kalmadı. Kolları astarsız, truvakar kol yaptım. 
Sırt açıklığını britli inci düğmelerle kapattım.

Britleri de ince kordonla yaptım.

Biraz kokoş oldu ama babetlerle gündüz de giyerim ben bunu ;)

32 yorum:

  1. harika! muhteşem bir elbise olmuş.. ne kadar güzel durmuş.. ellerinize sağlık, çok çok beğendim:)

    YanıtlaSil
  2. Çok hoş olmuş bencee,bayıldım :)
    Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. muhteşem görünüyor ellerinize sağlık çok beğendim.

    YanıtlaSil
  4. çok beğendim ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel görünüyor.Ben de becerebilsem dantelli şort ya da etek dikmek isterdim.Bu yıl bu tarz şeyler çok moda.Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  6. ne kokoşu tatlım, çok romantik:)) hele o sırttaki detay, off çok güzel olmş, fiziğin de süper, ayy kıskandım yaa,,, ben bu aralar kendimi karbonhidrata verdim, kendimi geri alamıyorum ama :(((
    hade kaçtım :)

    YanıtlaSil
  7. Masallah bu ne güzel, zarif bir elbisedir böyle, pek de yakismis, iyi günlerde giyiniiiizzz :)

    YanıtlaSil
  8. iyi günlerde kullanın.
    ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  9. Çok yakışmış güle güle giyin.

    YanıtlaSil
  10. bence müthişş bir elbisee olmuşş güşe güle giyy :)

    http://fashionbykitty.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. İlk yorumum ulaşmadı, değil mi? Halbuki çok beğendiğimi söylemiştim :)

    YanıtlaSil
  12. Hazır gibi olmuş valla , ellerine sağlık çok beğendim

    YanıtlaSil
  13. ellerine sağlık.harika görünüyor.çok başarılı

    YanıtlaSil
  14. ecerce: çok çok teşekkür ederim :))

    Aysun: teşekkürler..

    neslinin atölyesi: beğenmenize sevindim :)

    berry: teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  15. hümeyra: belden lastikli düz bir etek dikebilirsin aslında. kalıba bile gerek yok.

    MODAVESAİRE: sağol tatlım. eski kiloma çoktan indim şükür. ama sıkılaşmam lazım biraz. tekrar pilatese başlıyorum gelecek ay. ben boğazımdan hiç kısamam zaten, o yüzden spordan başka çare yok.

    Arzu: beğenmenize sevindim :)

    YanıtlaSil
  16. ummucan: teşekkürler :)

    dikişdikiyorum: teşekkür ederim..

    fashion by kitty: ben de çok sevdim gerçekten.

    YanıtlaSil
  17. Demet: yok canım, gelmedi. beğenmene de çok sevindim :))

    Mor Menekşe: sağol canım ;)

    pembe fiyonk: çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  18. Ellerinize sağlık çok güzel olmuş. Güzel günlerde giyin...

    YanıtlaSil
  19. vavvv süper olmuş şekercim,güle güle giyin..bencede babetle,topukluyla herşeyle giyinilir.ben mint yeşili topuklu sandaletlerle hayal ettim şahsen:)

    YanıtlaSil
  20. harika olmuş bayıldım gerçekten...

    YanıtlaSil
  21. Çokkk güzel Acayip yakışmış. Bayıldım. Romantiğin dibi olmuş. :)

    YanıtlaSil
  22. SOLMAZ: teşekkür ederim :)

    BAKTERİİİ: hmmmm, süper fikir! bi de ayakkabı aldırıcaksın şimdi bana ;p

    serap: çok sağol canım :)

    YanıtlaSil
  23. suhuba: ha ha haaa!

    biryudumhobi: sağol :))

    YanıtlaSil
  24. Aman Allahım, nefes kesici olmuşsun. Elbise güzel hem de çok güzel ama sen rüya gibisin... Hayranım annesineeeee:D

    YanıtlaSil
  25. antigone elbise tarz olmuş ,harika olmuş güle güle kullan ve mükemmel olmuş

    YanıtlaSil
  26. Suzy: ben de lili'nin annesineee!!

    dikişdersi: senden bunu duymak harika birşey benim için. çok çok teşekkür ederim canım :D

    YanıtlaSil
  27. elinize sağlık harika olmuş. Kumaşı nerden aldınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz gecikmis bir cevap olacak ama bakırköy cumartesi pazarından almıştım.

      Sil
  28. gerçekten harika bayıldım çokama çok yakışmış ayaklardan saçlara kadar harika bittim

    YanıtlaSil
  29. Yeşim doğru7 Ocak 2015 12:34

    Süper olmuş çok da yakışmış

    YanıtlaSil