2 Mayıs 2012

Leopar Etek


Dikişe daha çok zaman ayırabilmeye başladım artık. Bakalım çalışmaya başlayınca nasıl olacak? Bir düzene oturturum heralde.

Kışlık işlerden yarım kalanları tamamlıyorum bu aralar. Bu etek de onlardan biri. Hatta bu kumaşla önce resimdeki modeli biçmiştim. 


Ama bitmeye yakın hoşuma gitmedi. Söküp klasik bir kalem etek modeli biçtim bu kez. Arkadan fermuarlı, düz bir model.


Böyle daha çok sindi içime. Zaten döner dolaşır, herşeyi sadeleştiririm bir şekilde. Bluz da geçen yazdan, Bakırköy cumartesi pazarından almıştım. Yanlardaki dantelleri ben ekledim.

12 yorum:

  1. kalem etek dikişiyle ilgili bir tutorial hazırlasanız keşke ne kadar güzel olur :)

    YanıtlaSil
  2. Harika olmuş güle güle giyy. Bluzdaki dantel detayı da hoş bir fikir

    YanıtlaSil
  3. elinize sağlık güle güle giyin, çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  4. Leoparın bu tonunu seviyorum bende ne güzel olmuş klasikler her zaman en doğru karardır..
    Ellerinize emeğinize sağlık..

    YanıtlaSil
  5. Etek cok yakismis, kombin süper, güle güle giyiniz :)

    YanıtlaSil
  6. Canım eteğin rengine desene bayıldım. Çok güzel ve yakışmış. Model ney bu arada bende düz bir kalıp arıyorumda. Bu hoş olmuş. Benim bel kalın ondan soruverdim.

    YanıtlaSil
  7. Ne de olsa klasik kesimler değil mi? Her şeyle kombinlemek daha kolay oluyor onları bu yüzden bence değiştirmen fena olmamış hatta o desenlerle o model görünmeyecekmiş gibi geldi (emin değilim ama). Zaten deseni konuşuyor:D
    NOT: Saçlarını da çok beğeniyorum, gördükçe nazarım deymesin diye yazayım dedim.

    YanıtlaSil
  8. gamze:bir dahaki kalem etek dikişine hazırlamaya çalışayım.

    eviminhuzuru: evet, tesadüfen aynı renk dantel buldum evde :)

    neslininatölyesi: teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  9. zeynep: ben de genelde farklı renklerini seçiyorum leoparın. bu rengi de sevdim.

    arzu: çok teşekkürler :)

    suhuba: canım kalıp çok eskiden çıkarıp sakladığım bir kalıp. hangi dergiden olduğunu yazmamışım maalesef. arkadan pensli, düz bir model.

    YanıtlaSil
  10. çok güzel olmuş.ellerinize sağlık.bu arada bluza da bayıldım.

    YanıtlaSil
  11. designbyeda: çok teşekkürler eda :))

    YanıtlaSil
  12. Suzy: evet canım, ben de klasik bir tipim zaten ;p bu arada bu fotoğrafta saçlarımın kesimi korkunç ve dibi gelmiş fena halde! nasıl güzel bakıyosan öyle görüyosun arkadaşım :D

    YanıtlaSil