26 Mart 2015

Güllü Dallı Elbisem

 

Geçenlerde İnstagram'da yakasını nasıl yapsam diye sizlere sorduğum elbisem bitti sonunda. Neticede aklımda ilk oluşan V yaka idi, öyle de yaptım. Ama oldu mu derseniz, bence hayır! V yaka elbiseye yakıştı yakışmasına ama ben yakayı düzgün oturtmayı bir türlü beceremedim. Biraz benim aceleciliğim, biraz kumaşın problemli olması derken... Bu kadar oldu işte, idare edicem artık. 

Kumaşı pazardaki parçacıdan aldım. Desenine ve scuba kumaş olmasına aldandım maalesef. Ters yüzündeki beyaz renk her dikişte pörtledi, sökmek zorunda olduğum yerlerde çileden çıkardı beni. V yakanın köşesinde ve penslerde çok belli oluyor. Yakanın ortasından aşağı inen dikişi de görmemiş olun bi zahmet. Orada oluşan potluğu ancak böyle düzeltebildim!


Neticede biraz çıldırtıcı ama çok öğretici bir çalışma oldu. Muhtemelen bir süre elbise olarak kullanıp, sonra eteğe çevireceğim. Ama özellikle V yaka konusunda o kadar çok araştırma ve deneme yaptım ki, bir sonraki V yaka dikişimi detaylı olarak anlatacağım. Size de bir faydası olsun bari ;))


Kalıp Burda 09/2012-109 nolu model. Çok güzel bir kalıp ama benim gibi minyonsanız kalıbı kol evinden ve gövdeden 1'er cm kısaltmayı unutmayın. Nasıl yaptığımı daha önce burada anlatmıştım.

Keyifli ve bol dikişli günler...

30 yorum:

  1. size çok yakışmış ama. yaka hakkında dediğiniz göze batmıyor. elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Sana çok iyi bir enerji vermiş. Yaka da problem olduğu burdan hiç belli olmuyor. Bence gayet güzel olmuş:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyi o zaman belli olmuyorsa, sağol canım :))

      Sil
  3. BEN HİÇ FARKETMEDİM ZATEN ORAYADA BAKMOYDUM .. RENK Bİ HARİKA GÜLEGÜLE KULLAN

    YanıtlaSil
  4. Renk çok yakışmış model de çok güzel. Güle güle giyin, söylediğiniz hataların hiç biri belli olmuyor bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, ben de takılmasam keşke :S

      Sil
  5. Öyle tatlı gülmüşsünüz ki ne bahsettiğiniz dikiş sıkıntıları ne de başka bir şey fark ediliyor, ellerinize sağlık. :))

    YanıtlaSil
  6. iyi günlerde giyiniz ..güzel olmuş bence ..

    YanıtlaSil
  7. senin bu kusursuzluğu arayan hallerine,anlatışına hastayım:)) seni çok uğraştırmış olmasına rağmen ben çok sevdim bu elbiseyi...rengi cıvıl cıvıl...çok yakışmış sanada....ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oysa beni genellikle "hasta" ediyor bu halim ;DD

      Sil
  8. Bence çok güzel olmuş, ellerinize sağlık. Güle güle giyin. Gelsin maviler, pembeler, yeşiller, morlar yaşasın yaz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben habire yazlıkları dikiyorum ama gelen-giden yok ;D

      Sil
  9. Çok güzel olmuş rengide bir harika :)

    YanıtlaSil
  10. Kumaşın rengi ve deseni şahane,ayrıca ben sizin yaptığınız yakalara bayılıyorum,bu da çok güzel duruyor bence :) iyi günlerde giyin

    YanıtlaSil
  11. Ayyyyy tahmin edebiliyorum cileden cikmis halinizi, zira cok yasamisligim vardir bu duyguyu:)
    Ama sonuc sahane olmus, Bence cileden cikisa degmis, gule gule kullanin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çileden çıkardı valla! teşekkür ederim :))

      Sil
  12. Elbisenin rengine bittim. Ayrıca bu modeli merak ediyordum. Çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim. güzel bir kalıpmış gerçekten. sadece göğüs yanından pensli olan modeller bu kadar iyi oturmuyor vücuda.

      Sil
  13. Oo! Bahar gelmiş, harika! elinize sağlık :) Mavinin harika bir tonu, muhteşem... Şimdi sitenize katıldım, siz de bana gelirseniz çok mutlu olacağım... Teşekkürler...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim diktiklerime bakarsak yaz bile geldi ama beklemedeyiz bakalım. hoşgeldiniz, hemen davetinize icabet ediyorum :))

      Sil
  14. Bir yorum yazdım ama google hesaplarıyla ilgili bir sorun çıktı:/ Tekrar yazıyorum:)

    Elbisenin rengi harika! Sana da çok yakışmış. Ama ben anlıyorum seni. Kimse görmese bile sen görüyorsun içine sinmiyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım. hem beğendiğin hem de anladığın için ;))

      Sil
  15. ne derler bilirsin bundan iyisi şamda kayısı :)))

    YanıtlaSil