1 Haziran 2015

Zebra Desenli Elbise


Bu elbisemi de dikeli bir aydan fazla oluyor neredeyse. Nihayet blogda arz-ı endam edebildi. Habire yazlık parçalar dikiyorum ama yaz bir görünüp bir kayboluyor hala!


Baykumaş'ın pamuklu bir kumaşını kullandım. Kalıbın orjinalinde belde lastik vardı, ben öylece bırakıp kemerle kullanmayı tercih ettim. Her seferinde cep yapmaya üşenir, sonra pişman olurum genelde. Bu sefer modeldeki dikiş arası cepleri uyguladım, çok kullanışlı oldu. Cepsiz yazlık elbise düşünemiyorum zaten :))


Yakayı her zaman olduğu gibi biyeyle çevirdim. Kol ve etek uçlarını çevirip diktim bu defa.


Kullandığım kalıp sanırım dikmekten hiç bıkmayacağım Burda 05/2011-104 numaralı kalıp. Bu kalıpla daha önce piton desenli bluzumu ve nar çiçeği bluzumu dikmiştim hatırlarsınız. Çok pratik, kullanışlı bir kalıp. Kollar reglan olduğu için de çok hızlı bitiyor.

Keyifli ve bol dikişli geçsin haftanız...

20 yorum:

  1. şahane diyorum başka bişey demiyorum :)
    elinize sağlık kalıpta gözüm kaldı :) (sanki dikebiliyorum da :) )
    güle güle giyinin :)

    YanıtlaSil
  2. Çok şık ve yakışmış eline sağlık...

    YanıtlaSil
  3. çok şık olmuş güzel günlerde kullanın sevgiler

    YanıtlaSil
  4. coook hoş bir elbise. Bu kalıplar bircoook şey dikilir ! Ellerinize sağlık

    bende beklerim: symcouture.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk bakışta öyle görünmüyor ama çok kullanışlı bir kalıp gerçekten. çok da pratik :))

      Sil
  5. Çok güzel elinize sağlık. Arada da narcicegi ya da pembe ince kemerle kullanın. Nacizane fikrim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. önce o renklerde kemer almam lazım tabii :)) öneri süper ama, teşekkür ederim :))

      Sil
  6. Çok hoş olmuş ellerine sağlık... kalıbın içindeki cevheri görememişim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de geç keşfettim bu kalıbı, şimdi acısını çıkarıyorum :))

      Sil
  7. güzel olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  8. Merhaba, bloğunu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım. Bana da beklerim ;) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Çok beğendim, ne güzel bir elbise olmuş. Güle güle giyin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim. sizin beğenmenize ayrıca mutlu oldum :))

      Sil