27 Mayıs 2016

Beyaz Fisto





Çok ağır-aksak gidiyor dikişlerim bu aralar. Yine de dikebiliyor olmaktan mutluyum. İnstagram'dan, bloglardan ve tabii etkinliklerden de çok uzak kaldım ama yapacak birşey yok. Bu ara böyle...

Uzun zaman ne yapsam diye düşünüp kesmeye kıyamadığım fisto kumaşımla bu basic bluz çıktı ortaya sonunda. Elimde bulunan düz bluz kalıplarından birini kullandım. Yakayı biraz açtım sadece. Göğüs pensi dışında hiçbir detayı yok. Yakayı da biyeyle çevirdim tabii. Kumaş esnek olduğu için fermuar falan gerekmedi.

Benim için ceketlerin içine giy-çık sade bir işyeri bluzu oldu. Bu aralar dolabımın en büyük eksiği sade-şık bluzlar olduğu için bundan sonra da bir bluz gelecek muhtemelen.

Keyifli geçsin haftasonunuz...

8 yorum:

  1. Çol asil görünüyor, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Benimde dolabımın eksiği böyle sade ama şık bluzlar :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman dikmeye başlamak lazım diyorum Serra'm ;))

      Sil
  3. tam yazlık, mis gibi cidden. mayıs yılın en meşgul geçen aylarından biri, hiç takmamak lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Bu aralar işlerim iyice yoğunlaştığından benim için sürekli yoğun geçecek gibi görünüyor. Ama sağlık olsun tabii :))

      Sil
  4. Durun bende gidip fisto kumasimi keseyim:)) Herkeste bir fistodur gidiyor, kiskandim bak simdi:) Gercekten sade ve chic olmus, guzel gunlerde kullanin...

    YanıtlaSil