26 Ocak 2010

Kar Önlemi: Bere ve Boyunluk



Atkı ve bere kullanmayı pek sevmem. Şallarla idare etmeye çalışırım genelde. Hiç atkım, berem, eldivenim yoktur. Şimdiye kadar aldıklarımı ya kaybetmiş, ya da birine hediye etmişimdir. Ama bu kış öyle sert geçiyor ki, ben de hasta olmamak için önlem almalıyım dedim.

Bu gül şeklinde kendinden desenli peluş heryerde var artık. Çok yumuşak bir kumaş.
Mantomu dikerken bu kumaştan almayı düşünmüş, ince olduğu için vazgeçmiştim. Çok sıcak tutuyormuş meğer. Dikmesi de çok kolay. Sanırım daha sonra siyahından kısa bir mont dikeceğim.


Gelelim bereyle boyunluğun yapılışına: her ikisini de başımın ve boynumun ölçüsünü alarak dikdörtgen şeklinde diktim. Berenin tepesini büzdürmeden, pile gibi katlayarak birleştirdim. Boyunluğu da arkadan üç tane çıtçıtla tutturdum. Bir haftadır her gittiğim yere benle gidiyorlar, inanılmaz kullanışlı oldular. Dikişi de yarım saat falan sürdü sanırım.




26 Ocak 2010 Salı

12 yorum:

  1. En iyisi düşün bak 31 yaşındayım hayatımda 2. kez bu ay grip oldum kuzum

    YanıtlaSil
  2. OOPPSSSS HARİKA OLMUŞ BUNLAR YA :)
    MONT DİKERSEN HARİKA OLUR DERİM HEMEN DENE :)
    POLARDA DA BU TEKNİĞİ KULLANABİLİRİZ SANIRM :)

    GÜLE GÜLE MUTLU MUTLU ISINMALAR :)

    YanıtlaSil
  3. Canım tam önlem almışsın, süper :) Kumaşı da sevdim. İlk fırsatta kumaşcılara bakılacak. Bu kumaştan alınacak :)

    YanıtlaSil
  4. peluş ve bere
    peluş ve atkı
    peluş ve eldiven (yapılabilirmi bilmiyorum ama)
    umarım gıdıklandırmıyordur:)
    görüntüsü süper beyaza bayılırım zaten
    ellerine sağlık tam bu havalarda kullanmalık olmuş

    YanıtlaSil
  5. STİL DİREKTÖRÜ: canım, kıyamam ;) sen de dikkat et kendine. gerçi sen sıkı giyiniyorsun..

    SEZGİ: çok teşekkürler canım. bence polardan da harika olur. hatta ben önce polar düşündüm de bu kumaşı görünce vazgeçtim.

    Bucanni: sağol canım. mutlaka bak kumaşçılara birkaç rengi var ;)

    sekerbulutu: canım ben eldiven denedim ama elime şöyle bir tuttum da biraz komik oldu görüntüsü. o yüzden vazgeçtim. belki polardan denenebilir ;D

    Ayse: Ayşe'cim, her iki blogunu da çok beğendim, takibe alıyorum. Türkçe veya İngilizce yazı eklesen çok süper olur gerçekten. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  6. Kuzum be geçen sefer bu yazına yorum bırakamadım. Neden diyceksin? De bakayım:) Valla öyle beyaz ve puf puf ki takımın boynuna ve başına kar örtülmüş gibi duruyor:) Üşüyorum baktıkça, sanırım bu şeyler seni ısıtıyor olmalı. Ben kışın beyaz şapka kullanamayan beyaz özürlü biriyim sanırım. Bu yorumu yazmak için bile kürk yeleğimi giyindim. Vah vaaaah halime. Tanıdık bir psiholog varsa alayım numarasını:) Bu fobiyi sayende keşfettim:) "bıııyaaaak", kuzenine de kocaman öpücükle sıkıştırmayla sarılmalar.

    YanıtlaSil
  7. çok begendim pufuduk biseye benziyor yumuş yumuş sanki. çokta güzel olmuş ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  8. suzy: ay sen çok yaşa e mi!! böyle fobi de hayatımda ilk kez sende duydum. yine de yorum yazdığın için teşekkürler canım benim. ben sıcacığım bunlarla, hiç merak etme sen. öpme ve sıkıştırmalarını ilk fırsatta minnoşuma bizzat ileteceğim. ben de çok özledim zaen ;D

    ECE: evet canım çok pofuduk ve yumuş gerçekten. hem de sıcacık tutuyor. çok teşekkürler ;)

    YanıtlaSil
  9. sevgili antigone, canım bende hep angora ile yaptım yalnız yarım bir şalım var alize'nin şal ipiyle yaptım dediğin gibi sentetik karışımı tüysüz bir ip. ama daha birleştirmelerini yapmadım nasıl olacak bilmiyorum. güzel yorumların için çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  10. önceki diktiklerinizde baktım, hepsi çok şık gözüküyor. Zeynep'e postunda (zeynebin yeri) bildiği kurs var mı diye sormuştum. sizin belki bilebileceğinizi söyledi. Taksim, mecidiyeköy taraflarında bir kurs var mı bildiğiniz.

    YanıtlaSil
  11. Bahar YORGUN: canım çok merak ediyorum bitmiş halini, şimdiden ellerine sağlık ;D

    Hande: canım ben Bakırköy İSMEK'e gidiyorum. dikiş değil stilistlik kursu benimki. benim bizzat bildiğim bir kurs yok ama blog arkadaşım sevgili Keddy Nişantaşı LCC'ye gidiyor ve oldukça memnun. blogundan ya da mail yoluyla doğrudan kendisinden bilgi alabilirsin. ben de İSMEK'den çok memnunum. sana kolay gelsin canım ;D

    YanıtlaSil
  12. çok teşekkürler canım. hevesim kaçmadan bulcam inşallah bir tane kurs.

    YanıtlaSil