25 Mayıs 2010

Strawberrynet Alışverişim



Uzun süredir Strawberry'den birşeyler almıyordum. Artık evde kullanmadığım o kadar makyaj malzemesi birikti ki! Genelde biten bakım ürünlerime takviye yapıyorum sadece.

Murad'ın bu kremini daha önce de burada yazmıştım. Ama o zamanlar çok az izleyicim vardı. Tekrar yazayım da böyle bir ürün arayanlara fikir verir dedim.

Yağsız, hafif renkli bir nemlendirici. 15 ve 30 koruma faktörlü çeşitleri var. Ben buğday tenli olduğum ve hafif bronzluğu sevdiğim için 15 olanını kullanıyorum. Gerçekten yağlanma yapmıyor, hafif rengiyle cilde hoş bir görüntü veriyor ve missss gibi nar kokuyor. Karma-yağlı cildi olanlara şiddetle tavsiye ediyorum.

Fiyatına gelince, eczanelerde 95 TL, strawberry'de 38 TL. Zaman zaman stoklarda sorun olabiliyor, ürün kalmamış görünüyor. Ama genelde birkaç gün içinde ekliyorlar. Takip etmek lazım.

Öptüm şekerler!


25 Mayıs 2010 Salı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder