23 Şubat 2011

Kot Görünümlü Elbise/Jean-Like Dress




kol pile detayı (sleeve pleat detail)

Dün bahsettiğim elbiseyi bitirdim bugün. Oğlum sağolsun 2 saat kadar uyuyarak yardım etti bana. Bel kısmındaki lastikleri takmadığım için kalıp hayli bol kaldı. Yanlardan daraltmak zorunda kaldım. Kol açıklığı da biraz fazla. İçine birşey giymek zorunda kalmamak için kol açıklığını da azalttım. Neticede dikişi oldukça kolay, rahat bir yazlık elbise oldu. Kot elbise niyetine giyerim ben bunu ;p

I finished the dress today. My son helped me by sleeping about two hours. I didn't apply the elastic band on the waist. So, i had to constrict the pattern. And the underarms too. It is an easy and comfy summer dress. 

23-02-2011

13 yorum:

  1. bayıldım kesimi çok hoş

    YanıtlaSil
  2. canım benim :)) sana öncelikle bol dikişli günler diliyorum. valla harika olmuş , harika, kol kısmı dar daha güzel. ama ben bu dikiş kursunda patronlarla, teğel ile çalışıyorum ya, sorma, o eski günlerdeki gibi kumaş kesmede cesur değilim.. .artık bi teğel illetine bulaştım kurtulamam diyorumkurstaki arkadaşlarıma:)) ama bence kolları daraltmak lazım, bende o cesaret bi olsa, hemen dikeciğim:))

    YanıtlaSil
  3. güle güle giy canm kumaş da çok hoş olmuş. ben de bu yaz için kot kumaşı alacağım ilerki aylarda.. etek filan dikmek istiyorum:)) öptm!!

    YanıtlaSil
  4. fiiiyt fiuuuu:) Yavruuu, sen mi doğurdun gerçekteen:)? Kol detayı süpermiş!

    YanıtlaSil
  5. emeğine sağlık canım çokda yakışmış sana

    YanıtlaSil
  6. morinek: sağol canım..

    MODAVESAİRE: valla ben evde kendi kendime öğrendiğim ve biraz da sabırsız olduğum için teğele hiç bulaşmadım. bazen hatalar oluyor bu yüzden ama napıyım, sıkılıyorum. ben dikilecek kısımları üstüste getirip, dikine topluiğneleyip makina çekiyorum. kaymayan ve esnemeyen kumaşlarda çok daha kolay oluyor. sen de bir dene istersen.
    bu arada artan kumaştan bir de etek mi diksem acaba?

    suzy: sağol canım. yavaştan vücüdum toparlanmaya başladı. öncesinde çok zayıf olmanın ve emzirmenin avantajı!

    beijaa vintage: teşekkürler canım ;)

    sevimlihayat: sağol canım benim ;D

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel olmuş emeklerine sağlık, maşallah çok çabuk toparlanmışsın kim der bu hatunun küçük bebeği var diye. Birde senin için bloğumda ödülün var kabul etmek elbette sana kalmış...

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel olmuş. Ayrıcada yakışmış. Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  9. canım ellerine sağlık bende çok sevdim üzerinde de çok güzel duruyor

    YanıtlaSil
  10. Birileri anlatsın: ödül için ve de iltifatların için çok teşekkürler canım ;D

    suhuba: teşekkür ederim..

    Bahar YORGUN: çok sağol canım benim ;D

    YanıtlaSil
  11. Çok şık çok zarif olmuş, emeğine sağlık, sevgiyle muhabbetle kal.

    YanıtlaSil