15 Mayıs 2011

Straples Elbisenin Dönüşümü



Bu elbiseyi pazardan desenini çok beğenerek almıştım, hem de 5 liraya! Boyu istediğimden uzundu. Kısaltayım diye elime aldım geçen gün. Ama eteğindeki deseni bölmek istemedim.


Bir süre kararsız kaldıktan sonra aldım elime makası. Göğüs kısmını ve etek ucundaki danteli kesip çıkardım. Göğüs altından ve etek ucundan büzgülü olduğu için oldukça geniş bir parça kaldı elimde. 


Sonra parçayı Pakize'ye giydirdim. İğnelerle üzerinde oynaya oynaya böyle bir bluz çıktı ortaya. Etek ucundaki danteli de büzdürmeden diktim yeniden. Elbise olarak giyemesem de hem bu parçayı değerlendirmiş, hem de çok beğendiğim deseni kullanmış oldum.

15-05-2011

10 yorum:

  1. ellerine sağlık elbiseden çok daha güzel olmuş..

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık.kumaşı çok beğendimmm

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel görünüyor ve çokta yakışmış.
    Marifetli insan bir başka tabi.
    Elinize emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Canım,
    Ne çıkacak diye aktım ama güzel olmuş hakikaten. Beğendim. Ya bu yapıp bozmak bana daha zor geliyor. HAki,katen ayrı bir beceri istiyor bu iş. Senin ki gibi:)

    YanıtlaSil
  5. harika, beceri olunca çıkar böyle güzel işler;)

    YanıtlaSil
  6. bubenimolsun: çok teşekkürler ;)

    Nedret: teşekkür ederim ;)

    ÖZLEMCE: ben de ;p

    tosbagalar: teşekkürler..

    Sena'nın annesi: çok zarifsin, teşekkür ederim ;)

    suhuba: aslında tadilat yapmak gibi değil pek, çıkardığın kumaştan yeni birşey dikmek gibi. tadilat yapmaktan daha kolay yani..

    YETENEK-SİZİN: teşekkürler ;)

    YanıtlaSil
  7. elbisenin deseni harika ama güzel durmuyormuş böyle çok güzel olmuş ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  8. Gök: beğenmene sevindim, teşekkürler ;)

    YanıtlaSil