29 Ekim 2013

Bir Ağaç Dalı İçin...

Bir ağacın dalını kesmemek için koca köşkün yerini değiştiren bir adam, ağacın yaşam hakkını insanınkine denk görendir. ODTÜ için için yanarken, aklıma bu köşk geliveriyor hemen. Bir kez daha anlıyorum, anti-emperyalist bir savaşla halkını özgürleştirmeyi, imparator olmaya tercih eden bu yüce insanın kıymetini. Evet ben çocukken de çok coşkulu geçerdi milli bayramlarım, ama neden o kadar coşkulu kutladığımı yeni yeni anlıyorum. Gözlerim dolu dolu, içime sığmayan bir minnetle...

Cumhuriyetimizin 90. yılı kutlu olsun...

9 yorum:

  1. Cumhuriyetimiz daim olsun...

    YanıtlaSil
  2. Nice aydinlik 90 yillara...

    YanıtlaSil
  3. Bayramımız kutlu olsun!!!

    YanıtlaSil
  4. Paylaştığın için teşekkürler canım. İçim acıyor gerçekten.

    YanıtlaSil
  5. Yanen katılıyorum sana. Evet umarım onu kaybetmek üzere olduğumuz bu günlerde ona daha fazla sahip çıkabiliriz. Bayramımız kutlu olsun, İyiki Cumhuriyet’in çocuklarıyız.

    YanıtlaSil
  6. güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim arkadaşlar. iyi ki varsınız...

    YanıtlaSil
  7. oooooooooooooooo ne guzel yazmıssınnnnn bayıldım

    YanıtlaSil