7 Temmuz 2014

Plaj Elbisesi Yenileme


Geçenlerde diktiğim plaj elbisesini giyince istediğim kadar geniş durmadığını farkettim. Daha ferah, içinde rahat hareket edebileceğim birşey istiyordum. Dikerken prova yapmaktan sıkılıp yan dikişleri kapatıvermiştim. Haftasonu ne yapabilirim diye malzemelerimi karıştırırken, içindeki renklere uyan geniş bir güpür şerit buldum. Hem de esnek! Değmeyin keyfime! Hemen yan dikişleri açtım, kolaltı dahil olmak üzere güpürü boydan boya her iki yana ekledim. Şimdi tam istediğim gibi dökümlü oldu. Hem de yanlardan havalandırmalı ;D

Size ufak bir fikir, kendime de bir dahakine "dikerken aceleci davranma!" notu olsun.

Haftanız keyifli geçsin...

31 yorum:

  1. Bence nefis bir dokunuş olmuş. Bence bu elbiseye bu gerekiyordu zaten. Bence korkma bir dahakine de ölçmeden dik ve yanlış bişey olduğunda yeni bir şeyler yarat ve böyle güzellikler çıksın ortaya. Benim felsefem bu. Yap gitsin:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de "iyi ki dar dikmişim" diyeceğim neredeyse! sağol Suzy'cim. senin beğenmen ayrı bir güzellik benim için :))

      Sil
  2. Yeni tarzını çok sevdim :)

    YanıtlaSil
  3. bu hali çok daha iyi olmuş :)

    YanıtlaSil
  4. Bu ne kadar iyi fikir olmuş :) Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. bayıldım sahane olmussssssssssss cokcokcok begendım

    YanıtlaSil
  6. Bir diğer acelecide benim o yüzden hiç böyle şeyler dikemeyeceğim herhalde çok güzel olmuş eline sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim gibi bir kurtlu bile yapabiliyorsa, herkes yapabilir. sakın vazgeçme!

      Sil
  7. Brovo! ilkinden çok güzel olmuş iyiki de dar gelmiş, ellerine sağlık , güle güle giyin. :)

    YanıtlaSil
  8. Böyle de harika olmuş!

    YanıtlaSil
  9. LAcivert detay çok enerjik olmuş, elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  10. çok hoş olmuş eline sağlık :)
    geçen haftadan beri can sıkıntısından bloğunu baştan sona doğru okudum maşallah çok yaratıcısın gerçekten.
    bir tekstil mezunu dikiş dikmeyi bilmeyen ama dikişe merak salmış abisinden makine bekleyen biri olarak çok feci kıskandım var ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. makina geldi mi kim tuttar sizi o zaman! eminim harika şeyler çıkartacaksınız ortaya. sevgiler...

      Sil
  11. Ama acele etmeseydiniz istediğiniz kadar bol olacaktı , sonrasında bu güzellik ortaya çıkmayacaktı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. artık ben de öyle düşünmeye başladım. teşekkür ederim :))

      Sil
  12. :)İflah olmayız biz..Şimdi daha mı güzel olmuş sanki, ellerine sağlık.
    Keyiflen giy!

    YanıtlaSil
  13. Dikerken aceleci olma notu bana gelsin..:) Hemen kesip biçiveriyorum çünkü sonra da eyvah ne yapıcam diyorum...:))) Ellerinize sağlık...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. peki, birazı da size gitsin o zaman, çok teşekkür ederim ;))

      Sil
  14. Ufacıcık dokunuş nasıl değiştirmiş işi bu hali çok daha güzel olmuş

    YanıtlaSil
  15. yaa her yerde maviiii:) tam yaz rengi içini ferahlatıyor insanınn! ayrıca çok şık bir çalışma olmuş elinize sağlık.. :) sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. normalde hiç giymem ama bu yaz bende de mavi takıntısı başladı galiba. teşekkür ederim, sevgiler...

      Sil
  16. Harika bir fikir ve uygulama olmuş, güzel günlerde giyilsin. Bu arada acele etme kısmına ben çok uyarım çoook, Ayda bir dikiş ancak modundayım şu sıralar:P)))! Eline sağlık arkadaşım:). Efil efil giy tatilde..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim dikiş modum uçtu gitti tamamen! ramazan ve bayram telaşından sonra geri gelir diye umuyorum ;D

      Sil