10 Temmuz 2014

Mavi T-Shirt


Haftasonu kalıbını çok sevdiğim bir t-shirt'ümü kullanarak yarasa kol bir t-shirt diktim. Biçmesi ve dikmesi pratik bir parça oldu yine. Tam yaza göre yani... 


Kumaşım Baykumaş'ın yumuşacık penyelerinden. Farklı renklerinden birkaç t-shirt daha dikerim bu yaz muhtemelen. 



Kol ağzına çift iğne, etek ucuna da kalınca bir bant geçtim. Yakayı kendi kumaşından biye ile temizledim bu kez. Duruşu fena olmadı ama bant daha hoş duruyor sanki.

T-Shirt: ben diktim (Baykumaş)
Pantolon: FrontRowShop 
(paçasında daraltma yaptım)
Sandalet: İnci
Küpe ve Çanta: LCW

12 yorum:

  1. hazır gibi olmuş gayet güzel. sana da yakışmış eline sağlık güle güle giyin :)

    YanıtlaSil
  2. Renk çok güzel, penye de çok yumuşacık duruyor:) bu renk sana çok gitmiş bence;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maviyle aram pek yoktur aslında. ama ben de rengime gitti diye düşünüyorum. teşekkürler...

      Sil
  3. Gerçekten de sıcakta pratik dikişler çok iyi gidiyor, insanı sıkmadan hemencecik bitiyor.Ellerinize sağlık, güle güle giyin...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keşke bütün dikişlerimiz öyle sıkmadan hemencecik bitiverse, değil mi ;D

      Sil
  4. Rengi size çok yakışmış güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  5. Yaka ve kolların dikişi çok düzgün olmuş.Ellerine sağlık,iyi günlerde giyin:)

    YanıtlaSil
  6. çok teşekkür ederim Havva :))

    YanıtlaSil
  7. Renk de güzel bence, çok seviyorum renkli giyinmekte fayda var;)) yumuşacık penyesiyle gayet giyilesi;)

    YanıtlaSil