14 Temmuz 2014

Turuncu-Siyah-Beyaz


Benim giymeyi çok sevdiğim, yabancı bloglarda "shift dress" diye sıkça bahsi geçen düz kesim bir elbise diktim yine kendime. Kumaşım tam 60'lar tarzı, geometrik desenli  bir pamuklu, yine Baykumaş'tan.


Modelin aslında arkada fermuar var. Ama ben elbise daha dökümlü dursun, kemerle kullanayım diye düşünerek bir beden büyük kestim, fermuara falan gerek kalmadı.


İlk kombinimi dikerken gözümde canlandırdığım şekliyle yaptım, beyaz kemer ve sandaletler, turuncu çanta ile.


Yakasını hazır koton biye ile çevirdim. Tüm dikiş detayları fotoğraflarıyla gelecek yakında..


Kalıp Burda 09/2008'den çok basit bir kalıp gördüğünüz gibi. Benim vücut yapıma uyduğu için temel kalıp olarak kullandıklarımdan. Yakası ve koluyla oynayarak bu kalıpla dikiyorum birçok elbisemi.


Elbise: Ben Diktim (Baykumaş)
Çanta: Elite Çanta (Çanakkale)
Sandalet: İnci / Kemer: Mango

Haftanız keyifli geçsin...

24 yorum:

  1. çok şık olmuş gerçekten. eline sağlık.

    YanıtlaSil
  2. sade ve çok şık olmuş.güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  3. Çok şık olmuş canım. Yaz günleri elbise, etek en rahatı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben etek-bluz uydurmaya bile üşeniyorum çoğu zaman. elbiseni giy-çık!

      Sil
  4. Çok şeker olmuş elbiseniz. Özellikle kumaşınız pek güzelmiş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, ben de çok sevdim kumaşı :))

      Sil
  5. Bayıldım...Nasıl cici bir elbise, nasıl çıtı pıtı bir kumaş...Böyle birşey diksem bana da yakışır mı acaba? oldum şimdi...Güle güle giyin, elinize sağlık...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yakışmaz olur mu? eminim siz çok daha güzelini dikersiniz ;))

      Sil
  6. Ya sonunda cesaret edip makinamda kendime bir şeyler dikmeye başladım ama o kadar felaketim ki anlatamam. eğri giden etek uçları , kavuşmayan kemerler, fazla içe girmiş dikişler :) sen her yeni bir şey diktiğinde cesaret geliyor ama sanırım daha çok çalışmam lazım. Elbisen harika olmuş püfür püfür güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. son posttaki etekleri sen diktiysen kesinlikle abartıyorsun! çok güzeller kesinlikle. hem makinanın başına ilk oturuşta abiye elbise dikecek halin yok ya ;p biraz çabayla neler çıktığına sen bile inanamayacaksın. kolay gelsin ;))

      Sil
  7. Bende bu ara pratik olan şeyleri daha çok seviyorum :) sıcaklarda teferruatla uğraşmak zor geliyor. Çok güzel bir elbise olmuş. Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen, sıcaklarda dikiş makinasının başına geçmek bile başlı başına bir iş!

      Sil
  8. Iyi günler ben sayfanızda cocuk oto koltuğu için diktiğiniz kılıfı gördüm.günlerdir yedek kılıf arıyorum ama bulamadım. Satışınız varmı bilgi verirseniz sevinirim ..

    YanıtlaSil
  9. Bu kumaşı görmemiştim sitede o kadar da bakmıştım:) Çok cici sık kullanılanlar arasında ilk sıralarda olması gereken bir model keyifle giy!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben alalı oluyor baya. zaten gelenler bitiveriyor hemen. sık sık bakmak lazım. çok teşekkür ederim ;))

      Sil
  10. Harika bir kumaş ve bir okadar doğal ve güzel bir elbise olmuş, çok beğendim, çook;).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zaten bu tarz çabasız görünen parçaları seviyorum. çok teşekkür ederim :))

      Sil
  11. Her zaman ki gibi çok güzel olmuş hazırdan farksız ayrıca çok zarif olmuş güle güle musmutlu günlerde giyinin ;)

    YanıtlaSil