19 Ağustos 2016

Sarı Sarı Eteğim


Son zamanlarda en bi çok sevdiğim, tam anlamıyla aşk yaşadığım kumaşım böyle bir eteğe dönüştü. Aslında pazarda elime alır almaz gözümün önünde canlanan model de buydu zaten. Bu arada kumaşı 2 hafta önce İstanbul'a gittiğimde Çarşamba pazarından almıştım. Yumuşacık bir pamuk poplin.


Böyle uçuş uçuş etekleri çok seviyorum ama kendime kalem etekleri daha çok yakıştırdığım için elim dikmeye gitmiyor pek. Yine de istediğim kadar bol ve uçuşan bir etek olamadı maalesef, bkz. Çanakkale'nin rüzgarı ;D


Görüldüğü üzere model oldukça sade ve kolay. Eteğimizin en önemli numarası sürekli kendi etrafında dönme isteği oluşturması. 


Yapılışından da kısaca bahsedeyim; istediğim genişlikte dikdörtgen bir parçayı büzdürdüm önce. Sonra kemer olarak hazırladığım parçayı buna diktim. Eteğin arkada tek dikişi ve bir adet gizli fermuarı var, hepsi bu...


Ama şirinliği ve rahatlığı paha biçilemez!

Keyifli ve bol dikişli geçsin haftasoınunuz...


14 yorum:

  1. Güle güle giy,şirin mi şirin,rahat mı rahat olmuş.

    YanıtlaSil
  2. Çok şirin çok da yakışmış :)

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar güzel olmuş hemde çok yakışmış güle güle giyin 👏🏻👏🏻

    YanıtlaSil
  4. Çok temiz çok naif bir etek olmuş. Siyah aklet ile de dene bu eteği o şekilde de hoş durur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önerini yazdım aklıma canım, teşekkür ederim ;))

      Sil
  5. Eline sağlık, ne kadar düzgün dikmişsin:))

    YanıtlaSil
  6. Sarının tonu nefis, diken harika! :D Güle güle kullan!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim İrem, şımartıyosun beni kuzum ;DD

      Sil
  7. Bu etekler benim de favorim oldu bu yaz. Harika bir kumaş, çook sevimli:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Seher'cim, beğenmene çok sevindim :))

      Sil