19 Ekim 2016

Dolap Yenileme


Evde dikiş malzemelerimi yerleştirdiğim böyle bir dolabım var, eski bir çatal-kaşık takımı dolabı. Özellikle makaralar, iğneler, makina ayakları gibi ufak malzemeleri düzenleyip depolamak için çok işe yarıyor. Tek sevmediğim yanı rengi olan bu dolabıma da sıra geldi sonunda. Aslında yaz sonunda bitirdiğim bir proje ama yayınlamaya ancak fırsatım oldu.



Dolabı önce hafifçe zımparalayıp Polisan X1 ile boyamaya başladım. Ama boyam sadece 1. kata yetecek kadar kalmıştı, bekletmemek için 2. ve 3. katı evdeki standart beyaz yağlı boya ile boyadım. Yağlı boya kullanınca katlar arasında birer gün beklemek lazım. Ben üzerine vernik yapmadım. Sadece kurumasının bekledim kullanmak için. Camlı kısmı da uygun renkte yapışkan folyo ile kapladım.


Ve işte sonuç...



Bu da içinin görünüşü...

Umarım benzer yenileme projeleri yapmak isteyenlere ilham verir.

Sevgilerimle...

10 yorum:

  1. çok şık görünüyor.. ben de bu dolabı takılarım için kullanıyorum. ama boyamamıştım. İlham verdiğiniz için teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fikir verebildiysem ne mutlu bana! çok teşekkür ederim :))

      Sil
  2. bunu ilk gördüğümde aşık olduğumu ve 'aaa çatal - bıçak kutusu mu ' diye anlamsız bir şekilde şaşırdığımı hatırlıyorsundur . Senin elinde her şey farklı duruyor , ondan :) çok alışmayın birbirinize ilk gelişte kaçırıcam onu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim tatlım :)) hem seve seve sana hediye ederim bu dolabı, gayet ciddiyim!

      Sil
  3. Bende bu çatal bıçak kutusunu ıvır zıvır kutusu olarak kullanıyorum. Boyamak iyi fikir aslında... Evdeki kalmış boyaları karıştırıp güzel bir renge veya en güzeli beyaza boyayayım ;)
    fikir için teşekkürler :) Ellerine Sağlık
    sevgilerle Oya.

    YanıtlaSil
  4. Ellerinize sağlık harika olmuş :)))

    YanıtlaSil
  5. Eliniza sağlık gerçekten güzel yapıyorsunuz

    YanıtlaSil