2 Haziran 2017

Jean Çıkardım / Jean Dress









Aylar sonra buradan merhaba yeniden..

Yetenekli arkadaşım Türkan geçtiğimiz ay içinde #jeançıkarıyorum isimli bir etkinlik düzenledi biliyorsunuz. Her zamanki gibi güç bela yetişebildim etkinliğe.

Bende her zaman görmeye alışık olduğunuz tarzda bir kalem elbise diktim yine.

Kumaşım buradaki Bursa Kumaş Pazarı'ndan, ince hafif esnek bir jean kumaş. kalıp da çok tanıdık, dikmeyi çok sevdiğim Burda Şubat 2013 sayısından bir elbise kalıbı.

Yakayı kalıptaki gibi uçları yuvarlak değil, klasik gömlek yaka şeklinde sivri çalıştım bu kez. Ama orjinal yaka şekli olsa daha iyi dururmuş gibi geldi. Belki değiştiririm.

Benim sevdiğim tarzda, ister spor ayakkabıyla, ister topukluyla giy-çık bir elbise oldu yine. keyifle, bol bol giyeceğim sanırım.

Haftasonunuz keyifli ve bol dikişli geçsin.

Ara ara buradan ses veririm yine...

8 yorum:

  1. harika olmuş , güzel günlere giyin .

    YanıtlaSil
  2. Ellerine kollarına sağlık canım arkadaşım bende bu akşam bir bilgisayara bakıp son durumu takipçilere haber verip tüm katılanları Pazartesi günü bir paylaşacağım. Katıldığın için çok çok ama çok teşekkürler 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim canım. iyi ki yapmışsın bu etkinliği, sayende kot elbise sahibi oldum :D Diğer arkadaşların diktiklerini heyecanla bekliyorum!

      Sil
  3. Çok güzel olmuş, ellerinize sağlık 😍 bence yaka gayet güzel durmuş, kot kumaş olduğu için bence o kotun ciddiyetini yansıtmış ama tabi siz daha iyi bilirsiniz. Güle güle güzel günlerde giyinin inşallah 😚😚😚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, belki bir süre böyle kullanırım yakayı :D

      Sil