28 Temmuz 2009

Ben Bu Yaz Bronzlaşmaaaaaaak!







Malum bu aralar harıl harıl bronzlaşmakla meşgulüm. Hal böyleyken sizinle güneş ürünlerimi paylaşmak istedim.

Murad'ın bu kremini yaklaşık 3 yıl önce keşfettim. Uzun süre güneşte kalmayacaksam (işe giderken) gündüz nemlendiricisi olarak kullanıyorum. Hem hafif bir renk veriyor, hem gerçekten yağsız, hem de harika kokuyor. Bitince birlikte SPF 30 olanını da alacağım (Strawberrynet sağolsun!).

La Roche Posay Anthelios ise bir arkadaşımın önerisiyle tanıştığım bir ürün. Yazları gündüz kremi olarak kullanıyorum. Yağlı ciltler için ama yağsız olduğunu söyleyemem. Yine de güneş koruması çok iyi olduğu için önerebilirim.

Son iki ürünü anlatmama gerek yok heralde. Çoğunuz kullanmışsınızdır. Bu aralar bronzlaşmak için en büyük yardımcılarım onlar. Ben buğday tenli olduğum ve yaz başından beri birkaç kez güneşlendiğim için SPF 10 yeterli oldu. Bronzlaştırıcı yağı 4-5 gün kremle güneşlendikten sonra kullanmaya başladım.

Sizlerin de kullanıp memnun kaldığınız ürünleri merak ediyorum.

Tatil dönüşü ciciler eklemeye devam edeceğim.

Sevgiler...
28 Temmuz 2009 Salı

2 yorum:

  1. merhaba,sizi uzun zamandır takip ediyorum ama bu bölümü ilk kez gördüm. acaba yüzdeki ince çizgiler için veya bunların dahada belirginleşmemesi için kullandığınız, önereceğiniz bir ürün varmı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba zeynep,
      aslında haklısın, çünkü kozmetikle ilgili çok az yazı yazıyorum. bu konuda pek de bilgim yok açıkçası. ama sivilce sorunu için dermatolog bir arkadaşımın önerdiği Neostrata markalı ürünler kullanıyorum bu ara. bu ürünler cildi de soyduğu için ince çizgileri azalttığı söyleniyor. benim henüz çizgilerim olmadığı için bir yorum yapamam. ama sivilcelere iyi geliyor kesinlikle. bir ara detaylı olarak yazacağım kullandığım cilt bakım ürünlerini. sen de bu ürünleri bir araştır istersen.
      sevgiler...

      Sil