8 Temmuz 2009

Eski Jean'den Etek: Ben de yaptım!





Bu eteği artık giymediğim, yıpranmış bir pantolonumdan yaptım. Hatırlarsanız geçen yıl Lacheen yapmıştı bir tane. Ben de hemen heveslenip yapıverdim. Benimki daha dar ve yüksek belli oldu. Bir süre böyle giydikten sonra sıkıldım ve beline şerit payetlerden ekledim, içten siyah çıtçıt ile kapattım. Ne zaman giydiysem arkadaşlarımı inandıramadım jean pantolondan yaptığıma ;)

Bu arada o dönemde blog olmadığı için fotoğraflar yeni ve önceki hali yok maalesef.

Ben de eksik kalmamış oldum. Oh be!!
8 Temmuz 2009 Çarşamba

6 yorum:

  1. nasıl yaptığını tarif edersen sevinirim. bende yapmak istiyorum.

    YanıtlaSil
  2. Tabii tarif edeim. Önce pantolonu etek yapacağın boya yakın bir yerden (biraz uzun bırakarak), tercihen dizaltından kestim. Sonra bacak aralarına gelen dikişleri açtım. Fermuardan sonra önde iki, arkada iki parça gibi oluyor. Aralarda da üçgen şeklinde boşluklar kalıyor. Pantolonun ağ yerine denk gelen dikişleri önden ve arkadan yedirerek (düzgün olacak şekilde) diktim. Aralarda kalan üçgen boşluklar için de kestiğim paçalardan uygun renkte parçalar uydurup diktim. Umarım yeterince anlaşılır olmuştur. Yapım aşamalarını fotoğraflamadığım için yeterli gelmeyebilir. Anlaşılmaz gelen birşey varsa sor lütfen. Yaptıktan sonra seninkini de görmek isterim. Kolay gelsin.. ;))

    YanıtlaSil
  3. mutlaka deneyeceğim anlatımın yeterli oldu. dikkatli bakıncada çıkardım. akşam ilk iş eski pantolunu etek yapmak olacak. ben biraz daha kısasını deneyim.çok tşk ederim. yapınca paylaşırım.mail atarım.

    YanıtlaSil
  4. Rica ederim. Sabırsızlıkla bekliyorum. Kolay gelsin ;))

    YanıtlaSil