19 Temmuz 2009

Yeni Çiçeklerim












Geçen hafta annemlerle Florya'daki Büyükşehir Belediyesi'nin tesislerine gittik. Hem minnoş parkta ve çiçekler arasında oynasın, hem de biz birşeyler yiyelim diye. Gerçekten çok güzel bir çevre düzenlemesi var. Yemekler orta karar ama fiyatlar çok uygun. Bu nedenle tercih edilebilir.

Baktım "Çiçek Satış Yeri" diye ufak bir dükkan açılmış, hemen daldım tabii. Bu güzelleri aldım. İlki çilek, ikincisi sardunya. Ertesi gün bizim sardunya beyazın yanına bir de kırmızı açmaz mı? Nasıl mutlu oldum! Meğer iki ayrı kök varmış saksıda. Çok mutlu ayrıldıysam da ordan, aklım güllerde kaldı. Koca saksıda 1-1,5 m boyunda kokulu güller 10 TL idi. Bahçem olmadığına çok hayıflandım.
Giderseniz çiçeklere bakmadan dönmeyin.

Keyifli Pazarlar herkese... (Artık bugün de çalışmıyorsunuzdur heralde ;))
19 Temmuz 2009 Pazar

1 yorum:

  1. Ne kadar guzelmis,dilerim hayatlarimizda bu çiçekler gibi guzel hos olsun...

    YanıtlaSil