3 Eylül 2009

Trençkot İyi Gidiyor!!!








Arkadaşlar eşim dönünceye kadar trençkotu bitirmek için son hızda çalışıyorum. Beni en çok zorlayan yeri yakası olmuştu. Neyse ki kazasız belasız bitti. Fena da olmadı galiba. Gerçi fotoğraflarda bolca iplik parçası var üzerinde ve ütüsüz. Düğmeleri de diktim, kolları da öyle yanına koydum. Daha ilik açılacak ve kollar birleşecek. En son da cepler, kemer,..vs süslemeler yapılacak.

Çok çalışmam lazım, çoook!!

Eeeee, ne diyorsunuz bakalım?


NOT: Bu arada hala yorumlara cevap yazamıyorum arkadaşlar. N'olur kusura bakmayın... :((
3 Eylül 2009 Perşembe

7 yorum:

  1. helal olsun kuzum
    bu kadar hız beklemiyordum walla :)
    harıkasın
    kolay gele :P

    YanıtlaSil
  2. Ha gayret canımcım az kaldı senin elinden kurtulamayacak bu trençkot:)) Süper gidiyorsun

    YanıtlaSil
  3. Sezgi: Sen onu bir de bana sor canım. Çok uğraştırdığı için yavaş gidiyor gibi geliyor bana. Teşekkürler, öpüldün ;x

    Pride: Çok sağol canım, ben de son bir gayretle bitirmeye çalışıyorum artık. Bitince kocama giydirip boy boy fotoğraflarını koycam valla ;))

    YanıtlaSil
  4. antigone ellerine sağlık çok güzel görünüyor. yaka kısmına tele koydun mu diye soracaktım

    YanıtlaSil
  5. Serap, çok teşekkürler canım. Aslında yakaya tela koymayı düşünüyordum ama kumaş biraz kalındı. Bir de evdeki hazır trençkotlara baktım, yakalarında tela yoktu, ben de koymadım.

    YanıtlaSil
  6. Amaniin benim kahraman arkadaşım neler yaparmış. Sabır ve ilgiyle bekliyorum sonucu. Çünkü ben çok korkuyorum böyle bişey dikmekten. Ayyy, arkandayım:)ha gayret:)

    YanıtlaSil
  7. Canım ya, ne güzel cesaret veriyorsun!! Valla nasıl oldu anlamadım, bi cesaret başladım. Yaparım-yapamam derken bitmek üzere şimdi. Çok teşekkür ediyorum, öpüldün ;x

    YanıtlaSil