19 Ekim 2009

The Guests







İngiltere'den dostlarımız geldi ve biz 3 gündür İstanbul kazan biz kepçe dolaşıyoruz beraber. Sayelerinde görmediğim pek çok yer görüp, yepyeni şeyler öğreniyorum. Öyledir ya, yaşadığınız şehrin pek çok yerini bilmezsiniz bazen. Hele de bu şehir İstanbul olursa...

Fotoğraflar malum. Ayasofya restorasyon nedeniyle biraz keyifsizdi. Ama Yerebatan herzamanki gibi büyüledi beni. İlk gördüğüm günden beri İstanbul'da en sevdiğim yapı kendisi.

Misafirlerimize gelince; onlar gördükleri herşeye şaşırıyor ve çoğundan çok etkileniyorlar tahmin edebileceğiniz gibi. Eeeee, tevazuya gerek yok: öyle kuru bir memleketten dünyanın en güzel şehrine gelince oluyor öyle ;D

Her ne kadar bugün maraton nedeniyle biraz bloke olduysak da, bizim gezme maratonumuz devam ediyor.
Haftasonuna kadar yoğun olacağım ama sizleri ihmal etmemeye çalışırım. Zaten özlüyorum biraz uzak kalınca...



19 Ekim 2009 Pazartesi

4 yorum:

  1. Aman diyorum hoşgelmişler de benimkine benzemesin şeker :) Güzel egzmeler mucx

    YanıtlaSil
  2. Canım İstanbulda okuduğum için İstanbul'u bolca gezme şansını yakalayanlardanım.
    İstanbul başlı başına bir efsane, Yere Batan Sarnıcı da benim favorilerim içinde. Ne kadar huzurlu bulurdum orayı, bak gene gidesim geldi :)

    YanıtlaSil
  3. cnm bende mimin var, cevaplar mısın?

    YanıtlaSil
  4. Stil Direktörü: Çok teşekkürler canımcım. Merak etme, benimkilerin uçak biletleri hazır. hihihiiii!

    Bucanni: Fırsatın olursa gene bir uğra canım. Yeniden büyüleneceksin eminim ;)

    Zeynep: Hemen bakıyorum tatlım. Umarım zor değildir ;D

    YanıtlaSil