1 Aralık 2009

Yeni Flormar Ciciler

Bir arkadaşımın kullandığı bu ürünleri ben de denedim ve dün gidip aldım ikisini de. İşte yorumlarım;



Flormar Pretty Compact Powder No 197: Flormarın diğer kompakt pudrasından tek farkı kutusunun içinde ayna olmaması. Aslında ben daha küçük gramajlı, çantamda kolayca taşıyabileceğim bir pudra arıyordum ama 5 TL'ye (evet yanlış okumadınız!) bu kalitede bir ürün bulunca kaçırmadım. Gramajı 17 gr.




Flormar Terracota Blush-On No 41: Bence bu allık efsane olmaya aday. Fotoğrafta biraz şeftaliye kaçan bir renk gibi görünse de aslında çok hoş bir açık pembe. O kadar doğal duruyor ki, nerdeyse allık sürdüğünüz belli olmuyor. Ben bayıldım, pembe allığa ihtiyacınız varsa siz de deneyin derim. Yine gramajı (9 gr) ve kutusu oldukça büyük. Fiyatı 15 TL.

Aynı allığın daha önceki ambalajı ve gramajının daha küçük olduğunu söylediğimde mağazanın reyon görevlisi müşterilerin daha büyük gramaj istediklerini, bu nedenle yeni seride gramajın arttırıldığını söyledi. Pudra için bir derece mantıklı olabilir de, bu kadar büyük allık bitmiyor ki! İnsan sıkılıyor, yenisini almak istiyor. Sonra da çekmeceler kullanılmayan ürünlerle dolup taşıyor.

Bu arada ben çooooook uzun süredir ufak boyutlarda pudra ve allık arıyorum. Gören-duyan-bilen söylesin lütfen. Çok mağdurum ;p



1 Aralık 2009 Salı

14 yorum:

  1. Merhaba, küçük allık için Bourjois veya Loreal'e bakabilirsiniz. Hatta Bourjois allıklar çok kalıcı ve boyutuna göre bereketlidir.

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkürler öneri için. hemen bakacağım ;)

    YanıtlaSil
  3. canım ben de bourjoisin birçok ürününü kullanıyorum boyutları ufacık ama kendileri kocaman geçen yeniyıl aldıgım allıklarım hala dopdolu duruyorr :) kalemlerim rimellerim hiç bozulmadı :)))

    YanıtlaSil
  4. Esraca: senin de bu güzel yorumlarından sonra mutlaka deneyeceğim. teşekkürler ;)

    YanıtlaSil
  5. Cicilerini güle güle kullan. Bu arada mimini yaptım.Sevgiler:))

    YanıtlaSil
  6. bende bourjois dicem canım çok kalıcılar. ama senin flormar allığıda hemen bakıcam canım çok tatlı bir renk gibi duruyor

    YanıtlaSil
  7. Malla: ellerine sağlık canım, bakıyorum hemen ;)

    SIKELLA: denersen yaz mutlaka. sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. ben de deneyeyim bu allığı, ben biraz daha koyusunu kullanıyordum golden rose'dan ama renk vermesi için sürdükçe sürüyordum ve sonunda her defasında da fazla kaçırıyordum:)))sonra claire's aldım ondan da memnunum haberin olsun.

    YanıtlaSil
  9. iyi günlerde kullanın bnde merak ettim şimdi pudrayı sevgilerr

    YanıtlaSil
  10. Az sür bebem o güzel cildin bozulmasın

    YanıtlaSil
  11. MISSRED'S DIARY: mutlaka dene canım, ben de Claries'e bir bakayım ;)

    Aslı: denersen yaz mutlaka. sevgiler..

    STİL DİREKTÖRÜ: canımsınnnnn!

    YanıtlaSil
  12. küçük allık ve pudra arıyorsanız e.l.f diyorum
    eyeslipsfaces.co.uk sanırım adresi bu şekildeydi hem uygun hem de güzel ürünleri vardır.
    iyi günler

    YanıtlaSil
  13. yıldız: çok teşekkürler öneri için ;)

    YanıtlaSil
  14. flormar baştaki pudrayı nerde bulabilirim burdan sipariş varmı bilgi veiriseniz sevinirim?

    YanıtlaSil