16 Temmuz 2010

Biraz Da Saç Bakımı


Demiştim ya saçımı boyatamıyorum diye kozmetik ürünlere sardırdım diye.. İşte geçenlerde %50 indirimde Body Shop'tan aldıklarımdan; ballı şampuan ve saç kremi. Forumlarda ve bloglarda sıkça methedilen ürünler olduğu için bir deneyeyim dedim. Valla az bile söylemişler, ilk yıkamada bile "bunlar benim saçlarım mı?" diye şaştım kaldım. Saçı çok güzel nemlendiriyor, yumuşatıyor ve elektriklenmeyi azaltıyor kesinlikle(öyle bir vaadi olmadığı halde). Yalnız yağlı ve ince telli saçları fazla ağırlaştırıp yağlandırabiliyormuş. Saçları benim gibi kalın telli ve kuru olanlar için ideal yani. Harika kokularından bahsetmeye gerek yok heralde. Haaa, şampuan köpürmüyor bilesiniz. Şaşırmayın sonra..

İkisi de büyük boy, fiyatları normalde 20 TL. Toplamda ikisi 20 liraya geldi.

Bugün Body Shop'tan bir mesaj daha geldi, indirim grupları genişlemiş ve oran %70'e kadar çıkmış, hem de indirimin son günleriymiş. Ben gidip birkaç şey daha kapmayı düşünüyorum. Koşun kızlar, koşun!!!


16 Temmuz 2010 Cuma

2 yorum:

  1. Ballı olduklarını okuyunca ne de güzel kokuyordur bunlar diye düşündüm bir anda:) Sabunum bile ballı sütlü bademli... Ayy saçlarım seninkinin tam tersi bana uymaz ki bunlar şimdi:(

    YanıtlaSil
  2. evet canım ya ince telli saçlara pek uymaz ;D

    YanıtlaSil