2 Nisan 2012

İnternetten Alışveriş Mi Dediniz?


Aradığım markaları burada bulamayınca, ben de evin eksikleri için internete attım kendimi. Bu cici yatak örtüsünü English Home'un internet mağazasında buldum. %60-70 civarı indirimi görünce de üstüne atladım haliyle. Online mağazanın indirim bölümüne arada bakmak lazım. Hala harika şeyler var. Üstelik ertesi günü elimdeydi.

Bu arada yatak odamın duvar renginden hiç memnun değilim. Bütün ev kum beji, ne akla hizmetse yatak odası pembe! Duvarlarda beyaz ve tonları dışında her renk içimi sıkıyor benim. Yakında el atacağım bu işe zaten. 


Zaten Demetciğim uyarmıştı beni, "Çanakkale'de yoksa internette var English Home" diye. Haklıymışsın tatlım. Alışveriş azminin önüne hiçbirşey geçemiyor ;p


Bu masa-sandalye takımını epeyce önce gözüme kestirmiştim İKEA'da. Ama eski mutfağım değil masa-sandalye, ayakta iki kişiyi bile sığmıyordu. Belki bu fotodan hatırlarsınız. Şimdi ferah bir mutfağa geçmenin sevinciyle hem takımı, hem de yanına iki tabureyi aldım. Böylece dikiş masama da yeniden kavuşmuş oldum. 

İKEA'dan ilk kez online alışveriş yapıyorum ve gerçekten çok memnun kaldım. Siparişin ardından bir müşteri temsilcisi beni aradı. Teslimatta paketlerde herhangi bir hasar görürsem kargo görevlisine tutanak tutturup teslim almamamı söyledi. Sanırım hasarlı ürünlerle ilgili şikayetleri dikkate almışlar. Hepsine (bir de oğlumun odasına gece lambası aldım) 38 TL kargo ödedim, üstelik 1,5 günde geldiler. 


Bir de uzun süredir peşinde koştuğum penseleri nihayet yakaladım Tchibo'da geçen gün. Hala da satılıyor. Fırsat reyonu, Ev&Dekor bölümünde. Bunlar da iki günde kapımdaydı.

Yaşasın online alışveriş!!!

16 yorum:

  1. Hepsi çok güzel. Güle güle kullanın:)

    YanıtlaSil
  2. harika ! ben de trendyol müdavimiyim :) sevgiler

    YanıtlaSil
  3. ikeayı bende çok seviyorum,hatta arkidişimin evine aldıklarımızı dün yayınladım:)çok güzel olmuş sana feraaaah mama yemeler orada cicim:)

    YanıtlaSil
  4. Yaa bu kadar olur :) O penselerden ben de arıyordum :D Aynı şeyleri istemek zorunda mıyız? Hehehe :))

    Ve sana komik bir şey: Bana yorum bırakınca sen, yazı yazdın mı diye bloguna ugradım bugun, bu penseleri görünce de şirkette el altından sipariş verdim :))) Mesaide bile internet yoksunu halimle alışveriş yaptım ya, bravo bana :))

    Çok teşekkür ederim canım haber verdiğim için, süper oldu. Şimdi penselerimi bekliyorum *-*

    English Home cicileri ise harika, ben de mağazada görmüştüm indirimde onları, almamak için kendimi frenlemiştim *-*

    Bir gün Ikea dan da online alışveriş yapma dileği ile...
    Yeni mutfağın pek ferahmış :) Darısı başıma *-*

    YanıtlaSil
  5. bizim ikea dolap maceramızdan sonra, yazdıkların içime su serpti..çünkü yatak da almayı düşünüyoruz ancak yine sorun yaşayacağız diye korkuyorduk.. hatta inanırmısın yarım saat önce konuştuk eşimle bu konuyu :))yatak aldıktan sonra ben de benzer bir yatak örtüsü alacağım inşlh:)) güle güle kullan tüm aldıklarını..

    YanıtlaSil
  6. Online alışveriş beni mahvediyo ah ah sormaa:)))

    YanıtlaSil
  7. Süper alışveriş olmuş. Satıcı yokk... ohhh. Hepsini güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  8. yatak örtün çok romantik.bayıldım.güle güle güzel günlerde kullanmak nasip olsun..siteden haberdar ettiğin için de ayrıca teşekkürler.

    YanıtlaSil
  9. oo ne güzell memnun kaldıysan ne mutluuu insanın daha da çok alası geliyor değili :) herşeyi güle güle güzel günlerde kullannnnnnnnn

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel şeyler almışsınız.. Mutfak masası ve sandalyeler çok kullanışlı ve güzel.. İnternet alışverişi dedinizde ben de 6.cadde den sipariş ettim. Bugün 5. gün ve ben hala bekliyorum..

    YanıtlaSil
  11. dikisdikiyorum: teşekkür ederim :)

    Gülsen: sana da iyi alışverişler o zaman :)

    BAKTERİİİ: baktım, çok güzeller, güle güle kullansın o da :)

    Demet: valla aynı şeyleri düşünüyoruz tatlım ya! ben sende bu penselerden vardır diye düşünmüştüm. yoksa şu büyük aletten mi vardı sende? neyse yakalamana sevindim. sence çıtçıt da basılır mı şu perçin pensesiyle?

    YanıtlaSil
  12. MODAVESAİRE: zaten sizin yaşadığınız sorundan dolayı çok tereddütlüydüm alırken. sen de gönül rahatlığıyla alırsın artık.

    tugbasatelier: ben şimdiye kadar pek ihtiyat duymamıştım ama istanbul'da olmayınca çare yok :(

    suhuba: evet, online alışverişin güzel taraflarından biri daha ;p

    YanıtlaSil
  13. designbyeda: rica ederim canım :)

    Nilgün Komar: sağol tatlım...

    Tasarıbell: ben bilmiyordum o siteyi, hemen bakıyorum..

    YanıtlaSil
  14. aldım aldım şekerim bende aldım penselerden.. geçen gün yeğenim için çanta bakmaya gittimdi şimdiye bitmiştir ama gene bir alıcı gözle bakayım etrafa dedim bir baktım penselerden hala çok var :) hemen birini kaptım :)

    YanıtlaSil
  15. bu masnın tam adını ve fiyatını yazabilirmisin bulamadım sitede çok begendim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben bu masayı sandalyelerle birlikte set halinde almıştım, 190 liraydı sanırım. şu anda yok, ben de baktım. masanın adı Melltorp. 75x75 boyutu var sitede. belki tabla ve ayakları ayrı ayrı alarak yapabilirsin.

      Sil