9 Mayıs 2012

Yaman ve Fotoğraf Makinamın Hazin Sonu


Dün gece bilgisayarda fotoğraflarla uğraşırken makinayı dikiş masasının üzerine bırakmıştım. Yaman uzanabilir diye iyice de arkaya iteledim üstelik. Ama bizim zibidi bir türlü uyumayıp yanıma geldi. Ve ortalığı karıştırmaya başladı hemen. Arkamı dönmemle makinayı çektiğini görmem bir oldu. Ama bu sefer anne reflekslerim yetersiz kaldı ve bizimki uzayıp kısalabildiğini düşünmeye başladığım ahtapot kollarıyla makinayı kayışından tutup attı yere. Gövdeyi kurtardık sanırım ama lensim artık 3 parça!!! Tamir ettirmek yenisinden pahalıya malolacak muhtemelen. Zaten fotoğraf hocam "hiç uğraşma, Eminönü'nden ikinci el bir tane al" dedi. Haftaya da kursun ikinci aşaması başlıyor. Böylece ertelediğim yeni lens alma işini bu hafta halledicem mecburen. Hem yeni lens hem de kırılanın yerine bir tane. Haftasonu İstanbul'dayım, oradan alırım artık.

Çocukla hayat böyle işte, her an tetikte olmak lazım. Birşey de diyemiyorum, desem de anlamıyor henüz. Dikkatli olup büyümesini beklemekten başka çare yok... Of oğlum offff!! Durduk yere masraf çıkarttın anneye!

18 yorum:

  1. bizim 2 tane gitti 2 çocuk olunca kız ben çekıcem,oglan ben cekıcem.2 fotorf mak.de tepeöustu dagıldı.dun anneannesı almıs bır tane kızıma ,oglan tutturdu bende ıstıyorum suan benımkı yıne elınde.evde kavga suruyor anlıyacagın..çocukla hersey mumkunn ne yapalım..

    YanıtlaSil
  2. Geçmiş olsun. Allah başka keder vermesin...

    YanıtlaSil
  3. Ayyy dedim fotoğrafı görünce. İçim gitti tek kelimeyle. Sağlık olsun demekten başka çare yok sanırım. Haa bir de geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  4. ayy kıyamam annesi anlasada gene kaşla göz arasında yapıyorlar yapacaklarını....benim oğlum bu ay 17 yaşına girdi ama bu zaman zarfında bana yaptığı maddi manevi zararları anlatsam ...en miniğini yazayım ben merdivende perde asıyorum o da koşarak anneee oyun!!dedi merdiveni bir devirdi ben doğru hastaneye daha neler neler...annelik her anlamda zor zanaat der di ananem çok doğruymuşş güzel günler dilerimm..

    YanıtlaSil
  5. ayy kıyamam annesi anlasada gene kaşla göz arasında yapıyorlar yapacaklarını....benim oğlum bu ay 17 yaşına girdi ama bu zaman zarfında bana yaptığı maddi manevi zararları anlatsam ...en miniğini yazayım ben merdivende perde asıyorum o da koşarak anneee oyun!!dedi merdiveni bir devirdi ben doğru hastaneye daha neler neler...annelik her anlamda zor zanaat der di ananem çok doğruymuşş güzel günler dilerimm..

    YanıtlaSil
  6. Geçmiş olsun,en azından gövdeyi kurtarabilmişsiniz.Ahtapot kol olayına çok güldüm,haklısın benim oğlumda bu modelden :)

    YanıtlaSil
  7. ayyy tüh kotu olmus neyse kendıne bır sey olmasında

    YanıtlaSil
  8. Geçmiş olsun, kırılan objektifiniz muhtemelen 18-55mm kit lens olsa gerek.Daha yolun başındaysanız benden size tavsiye bütçe elveriyorsa Sigma 17-70mm f2.8 macro lens alın ya da benim halen kullandığım Nikkor 18-135mm lens alın derim.

    Bu önerileri yaptım ama kırılan lensinizin yanında almayı düşündüğünüz ikinci lensi merak ettim şimdi.

    Evde küçük çocuk varsa fotoğraf makinenizi ve lenslerinizi işiniz olmadığı zamanlarda çantasının içinde ve çocuğunuzun ulaşamayacağı bir yerde saklayın.

    YanıtlaSil
  9. geçmiş olsun:( kırık fotoğrafı görünce içim benim bile cız etti, ama yapacak bir şey yok:) ben de annemin sandalyelerini kazımıştım:)

    YanıtlaSil
  10. Üzüldüm adınıza:((((
    Çok masraflı bir yaramazlık olmuş gerçekten...

    YanıtlaSil
  11. Adsız: ayyy, ben iki çocuklu günlerimizi düşünemiyorum bile!! napalım, insan çocukla alışıyor pek çok şeye :)

    SOLMAZ: teşekkür ederim, amin!

    the world is "mine": sağol, çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  12. pınariko: en miniği buysa seninki de fenaymış benimki gibi. yapacak birşey yok, canları sağolsun :))

    hümeyra: hele de bu yaşlarda di mi:))

    hayat işte: aynen, öyle dedim ben de :)

    YanıtlaSil
  13. kahvekeyfi: dediğiniz gibi lens 18-55 kit lens idi. pahalı birşey değil tabii ama tek lensimdi. yanına Nikkor 35 mm 1.8 almayı düşünüyorum. benim portre ve yakın plan obje çekmeyi sevmem dolayısıyla kurstaki hocanım önerdiği bir lens. önerilerinizi de araştıracağım, çok teşekkürler :)

    ecerce: hmmmmm, sen de hiç fena sayılmazmışsın;p zaten ben de çok yaramazmışım küçükken. armut dibine düşecek elbet!

    Semi: öyle oldu ama n'apalım :)

    YanıtlaSil
  14. amaan sağlık olsun boşveerr:))
    bu arada canım bi ödülün var blogumda, cevaplarsan sevinirim :)))zorunda da değilsin tabi:)

    YanıtlaSil
  15. ayyy geçmiş olsun, Allah beterinden korusun... :)

    YanıtlaSil
  16. MODAVESAİRE: teşekkür ederim tatlım, fırsat bulunca alacağım :)

    Swotpisces: teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  17. Geçmiş olsun her şerde bir hayır vardır.Belki daha iyisini daha güzelini elde edersiniz.Bu arada bloğunuzu ilk defa gezme fırsatı buldum.Elinize emeğinize sağlık. Bende bloğuma beklerim. aycicegimm.blogspot

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, ben de öyle diyorum artık. n'apalım, yapacak birşey yok..

      Sil