22 Ocak 2013

Çiçekli Elbise / Floral Dress


Yılbaşı tatilinde Ankara'dan topladığım kumaşlardan biriyle haftasonu bu elbiseyi diktim. Kalın, jarse benzeri bir kumaş. Oradan aldığım kumaşları da fotoğraflayıp yazmalıyım bir ara. Tek kadraja sığdırabilirsem tabii!



Neyse, konumuza dönelim.. En son diktiğim ceket beni baya bir yormuştu biliyorsunuz. O yüzden çabuk bitecek bir parça seçtim bu kez. Gerçekten de öyle oldu. Bir günde bitirdim, dün işe giydim bile. 


Fotoğraflar Pazar sabahı evde çekildiği için tam kombin fotoğrafı koyamıyorum,özür. Bu aylarda fotoğraf çekimleri çok kısıtlı zamanlarda yapılabiliyor malum. 


Bu arada biye kullanmayı çok sevdiğimi duymayan kaldı mı? Bu elbisede de yakayı koton biyeyle döndürdüm. Renk tonu ve dokusu kumaşla çok uyumlu oldu. (Dipçik:"Biyeyi nasıl düzgün dikerim?" diyenler buraya)


Model Burda Eylül 2008 sayısından. Yaptığım tek değişiklik yakayı dik yaka yapmayıp, biraz oymak oldu. Bir de arka pensler deseni böleceği için her iki yana kaydırdım biraz. Yine sorunsuz bir kalıp, düzeltme gerektirmedi. Burda'nın klasik "2 beden küçültme" olayına gerek kalmadı yani. Özellikle kolların oturuşu çok hoşuma gitti. Bu sayıdan bir de etek var dikmek istediğim. Ama aklımdaki kumaşı bulunca.

39 yorum:

  1. kumaş harika canım yaa, h&m nin özel kreasyon elbiseleri gibi olmuş güle güle giy..kumaş fotolarını acil bekliyoruz, haberin olsun canımcım:) sevgiler:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamam canım, çeker çekmez burada. beğenmene sevindim ;))

      Sil
  2. bayıldııımmmm
    valla çok yeteneklisiniz. kumaşın desenine de dikimine de bayıldım. Çok çok güzelll

    YanıtlaSil
  3. Kumaşı çok beğendim, yine zevkli bir çalışma olmuş ve çok yakışmış...iyi günlerde kullanın

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş desene de bayıldım elinize sağlık. Gayet güzel görünüyor fotoğraf çekimleri de bence, elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de desenine bayılarak almıştım zaten. teşekkürler..

      Sil
  5. Evet gerçekten çok güzel olmuş kumaş deseni zaten çok güzel.
    Ellerinize sağlık keyifle giyin..

    YanıtlaSil
  6. Muhteşem bir kumaştan muhteşem bir elbise yapmışsın, ellerine sağlık. Desenler harika ve elbisedeki yerleşimi çok güzel olmuş:)

    YanıtlaSil
  7. çok yakışmış antigone.kaç bedensiniz acaba sorması ayıp biliyorum ama merak ettin.ne giyseniz yakışıyor maşallah. ellirinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 50 kiloyum ve 34-36 bden arası giyiyorum genelde. teşekkür ederim bu arada ;)

      Sil
    2. Gerçektenmi.ben ilkokulda o kilodaydım şuan hayal bile edemem.ben 1.75 boyunda 77 kiloyum şuanda 42 beden giyiyorum.boy olunca kilomu 65 falan tahmin ediyorlar.sizlere imrenmemek elde değil.

      Sil
    3. senin de boy avantajın var ama. ben de sana imrendim şimdi bak ;))

      Sil
  8. Sana inanmıyorum bu nekadar hoş. Ne kadan doğru bir kumaş. Hele model nekadar sade ve üzerine çok hoş durmuş. Senin beden kaçtı. 38 se kalıbı isterim....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. değil maalesef canım. ama dergiyi sana hediye edebilirim istersen. fazla kullanmadığım Burda dergilerini ayırıyorum bu ara. adresini gönderirsen sana gelsin bu sayı.

      Sil
  9. Ellerine saglık çok şık olmuş.

    YanıtlaSil
  10. Açık söyliyim sen bu işi iyi biliyorsun maşallah sana harika ve bu arada zayıflamaya devam mı?=))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok canım, 1 yıldır aynı kilodayım aslında. zaten bizim delikanlının peşinde koşmaktan istesem de kilo alamam!

      Sil
  11. Belli oldu ki Ankara`da çok güzel kumaşlar var:)
    Güle güle giyin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım, Ankara'ya gidince Bursa kumaş pazarına bakmalı mutlaka..

      Sil
  12. ya bunlar nasıl güzel renkler. kumaş harika. sende çok güzel dikmiş ve çokda güzel taşımışsın .güzel günlerde giy.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de çok sevdim renklerini, teşekkür ederim ;))

      Sil
  13. harika bir elbise olmuş,bayıldım :)

    YanıtlaSil
  14. Kumaş harika,dikim harika,çok güzel olmuş güle güle giyin :) ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  15. Harika olmus gercekten. Insan kendi yapabiliyorsa, ucuza da malediyorsa neden gidip magazadan benzerini ve herkesin uzerinde olani alsin ki? Iste bu yuzden seviyorum dikisi :)
    Sevgiler,
    Esra

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de öyle düşünüyorum. ama keşke biraz daha zaman ayırabilsem :(

      Sil
  16. çok yakışmış çok maharetlisin ne kadar güzel dikmişsin fiziğinde çok güzel ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  17. çok güzel olmuş valla, ben de istiyorum bu kalıptan :)....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pek çok sayıda oluyo bu tür kalıplar. ama bulamazsan gönderirim ben sana. mail atsan yeter :)

      Sil
  18. Bu kumasin etegini yapmistim ama elbise yapmadigima bin pismanim su dakka muthis olmus ellerine saglik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hatırlıyorum eteğini. bence etek olarak da harika durmuştu. güle güle giy sen de :))

      Sil
  19. Vay canına ilk fırsatta yine gideyim Bursa kumaşa bayıldım yani tek kelimeyle!!.

    YanıtlaSil