7 Mayıs 2013

Geyikli Dalyan Köyü - Sekiz Yıl Sonra Yeniden


Dalyan Köyü'ne tam sekiz yıl önce gelmiştik eşimle. O zamanlar evli değildik henüz. Köye ve nefis balıklarına hayran kalmıştık. "Bu haftasonu ne yapsak" diye düşünürken aklımıza düştü yeniden. 


Çanakkale'ye yaz geleli epey oluyor ama Dalyan'da deniz sezonu açılmış neredeyse. Hava rüzgarlı olmasına rağmen çok sıcaktı. Gitmişken 8 yıl önce balık yediğimiz iskeledeki balıkçıyı da bulduk, balıkları indirdik mideye. Tabii sezondaki kadar lezzetli değillerdi, ama yine de manzaraya karşı keyifliydi.


Balıktan sonra da nargile-çay-dergi keyfi. Yaman izin verdiği kadar tabii...

8 yorum:

  1. ohh deniz havası buraya kadar geldi. Orada ne olsa yenir:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın tatlım, ne olsa yeniyor. darısı başına ;))

      Sil
  2. ay nasıl imrendim anlatamam canım :)
    böyle bir kaçamak istiyorum ben de bu aralar.


    smrdmr.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen de kaçarsın umarım güzel bir yerlere :))

      Sil
  3. sefanız olsun canım ne güzel bir gün olmuş çok mutlu oldum sizin adınıza..
    geçmiş zamanları da yad etme şansınız süper

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım benim. daha keyifli gezmeler senin olsun!

      Sil
  4. cok sewvıyorummmm ben geyıklıyı dalyanıııı oyle guzel bır gun olmus kı...bayılırımmm boyle sakın dıngın yerlere...sevgıler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen canım ben de. istanbul'da uzun süre yaşamaktan mıdır bilmem, hep sessiz-ücra köşeleri seçerim tatillerde.

      Sil